قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۰ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بازار خودرو امروز _سه‌شنبه دهم مهر_ کاهش قیمت به ویژه در محصولات پرفروش داخلی دیده می‌شود اما قیمت برخی خودروها نیز در مقایسه با روزهای گذشته کاهش یافته و یا بدون تغییر است.

سورن پلاس با مدل ۱۴۰۳ امروز با افت ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۷۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما با افت ۱۵ میلیون تومانی به قیمت ۷۸۰ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای داخلی شرکت سایپا نیز با افت هفت میلیون تومانی به قیمت ۷۲۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودروی سهند S که به‌تازگی راهی بازار سایپا شده است امروز با افت شش میلیون تومانی در بازار به قیمت ۴۹۴ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان (ارتقا) با قیمت ۴۳۱ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۱۶ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۹۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۹۲ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۸ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۰۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۲۷ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۱۳ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۷ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۹ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۰ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نوسان قیمت کمتری دیده می‌شود و بسیاری از محصولات بدون تغییر معامله می‌شوند.

اکستریم VX محصول جدید شرکت مدیران خودرو امروز با افت ۱۰ میلیون تومانی در محدوده چهار میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

هیوندای توسان در شمار محصولات کرمان موتور رکورددار افت قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی شده است و با ریزش ۷۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

هونگچی H5 از محصولات مونتاژی بهمن موتور نیز با افت ۴۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۸۸ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۰ مهر+ جدول

کد خبر 794922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.