قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۱ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه یازدهم مهر_ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی با افزایشی قیمت روبه‌رو است.

دنا پلاس (۶ سرعته) با ریزش ۹۲ میلیون تومانی به قیمت ۸۰۶ میلیون تومان رسید و رکورددار کاهش قیمت در بین خودروهای داخلی شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما از محصولات پرفروش ایران خودرو با رشد ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۷۸۶ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

تارا دستی V۱ با مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۱۳ میلیون تومانی به قیمت ۸۰۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

اطلس از محصولات داخلی شرکت سایپا با رشد دو میلیون تومانی در کانال ۵۲۰ میلیون تومان قرار گرفت و کوییک S امروز با افزایش سه میلیون تومانی به قیمت ۴۱۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۱ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۲ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۵ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۹۹ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۳۰ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۸۰۳ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۹۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۸ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۵ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۱ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افت و خیز قیمت دیده می‌شود اما شدت نوسان از محصولات داخلی کمتر است.

پیکاپ فوتون (اتوماتیک) از محصولات مونتاژی شرکت ایران خودرو امروز با افت ۸۰ میلیون تومانی به کانال دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان وارد شد.

تیگ و۷ پرو E+ امروز افت ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به نرخ دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومانی ارزش‌گذاری شد.

کی‌ام‌سی T۹ که رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سی T۸ قرار گرفته است امروز ۱۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت دو میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات لوکس بهمن موتور با رشد ۱۰ میلیون تومانی به ارزش دو میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان تحویل متقاضی می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۱ مهر+ جدول

کد خبر 794921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.