قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۲ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بازار خودرو امروز _پنجشنبه دوازدهم مهر_ قیمت محصولات داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته با نوسان کمتری همراه است و بیشتر خودروها بدون تغییر قیمت معامله می‌شوند.

دنا پلاس (۶ سرعته) امروز بدون تغییر و با نرخ ۸۰۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود اما سورن پلاس و پژو پارس سفارشی ELX به ترتیب با رشد سه و چهار میلیون تومانی به نرخ ۷۲۵ میلیون تومان و ۷۳۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک با رشد ۱۰ میلیون تومانی قیمت به ۸۸۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما از محصولات پرفروش ایران خودرو امروز با کاهش ۶ میلیون تومان به نرخ ۷۸۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

خودروی سهند S که به تازگی راهی بازار داخلی شده است امروز بدون تغییر و با نرخ ۴۹۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G (سانروف) مدل ۱۴۰۳ در شمار محصولات رده‌بالای این شرکت با رشد ۵ میلیون تومانی به قیمت ۷۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۱ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۵ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۹۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۳۰ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۸۰۳ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۹۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۰ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۸ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۴ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۵ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۲ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز بجز تعدادی از خودروها که با کاهش یا افزایش روبه‌رو هستند، در قیمت بیشتر محصولات نسبت به روز گذشته تغییری دیده نمی‌شود.

کی‌ام‌سی T۹ که رده‌ای بالاتر از کی‌ام‌سی T۸ قرار گرفته بدون تغییر نسبت به روز گذشته و به قیمت دو میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

لاماری ایما در دسته خودروهای مونتاژی امروز با ریزش ۱۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۰۲ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۶۹ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۰۴ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۲ مهر+ جدول

کد خبر 794920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.