قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۴ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه چهاردهم مهر_ روند باثبات‌تری در پیش گرفته است و تنها در قیمت تعدادی از خودروهای پرفروش نسبت به روز گذشته تغییراتی دیده می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات ایران خودرو امروز با ریزش سه میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس ELX از محصولات پرطرفدار ایران خودرو، بدون تغییر و در محدوده ۷۳۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک جزو محصولات پرفروش داخلی با افزایش پنج میلیون تومانی و قیمت ۸۸۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

سهند S با افت سه میلیونی امروز به قیمت ۴۹۹ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G از محصولات رده‌بالای سایپا امروز به نرخ ۸۰۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۲ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۲۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۶ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یک میلیارد و ۷ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۳۰ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۸۰۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۹۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۱ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۶ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۴ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۵ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۴ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت برخی محصولات با ریزش و افزایش روبه‌رو است.

X۲۲ پرو دستی امروز با افت ۷ میلیون تومانی به نرخ ۸۸۸ میلیون تومان و X۳۳ کراس (اتوماتیک) با کاهش سه میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۴۸ میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی T۹ از خودروهای رده‌بالا نیز بدون تغییر و به قیمت دو میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات لوکس بهمن موتور با رشد پنج میلیون تومانی قیمت از ابتدای معاملات امروز در محدوده دو میلیارد و۱۷۰ میلیون تومان قرار گرفته است.

هیوندای اکسنت که قبلاً در مرز دو میلیارد تومان قرار گرفته بود امروز با روند ثابت و با قیمت دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۸۳ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۸۴ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۴ مهر+ جدول

کد خبر 794919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.