ترسوهای جهان در برابر ترور سیدحسن نصرالله سکوت کرده‌اند

رئیس‌جمهور ونزوئلا، در بیانیه‌ای جنایت ترور شهید سید حسن نصرالله را به‌شدت محکوم کرد و گفت: اقدامات نتانیاهو تداعی‌کننده جنایات هیتلر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نیکولاس مادورو در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله، در بیانیه‌ای جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل را به شدت محکوم کرد و گفت: مردم فلسطین و لبنان قربانیان نسل‌کشی و اقدامات تروریستی دولت قاتل نتانیاهو هستند.

مادورو گفت که جنایات رژیم اشغالگر، اقدامات هیتلر را تداعی می‌کند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا افزود: دستور این حمله از مقر سازمان ملل در نیویورک صادر شد. ترسوهای جهان ساکت هستند، اما هیچ‌کس نمی‌تواند مردمی که به‌پاخاسته‌اند را ساکت کند.

میگل دایاز-کانل، رئیس‌جمهور کوبا نیز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، جنایت ترور سید شهید مقاومت را به شدت محکوم کرد و نوشت: جنایات اسرائیل تهدید خطرناکی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی است.

رئیس‌جمهور کوبا تأکید کرد: جنایات رژیم اشغالگر با همراهی آمریکا صورت می‌گیرد.

حزب‌الله لبنان ظهر روز گذشته _شنبه هفتم مهر_در بیانیه خود اعلام کرد که دبیرکل این جنبش به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. حزب‌الله لبنان در بیانیه خود افزود: «سید حسن نصرالله در حمله صهیونیست‌ها به ضاحیه جنوبی بیروت، به‌عنوان یک شهید در راه بیت‌المقدس و فلسطین، به هم‌رزمان شهیدش و موکب پاک و مقدسشان پیوست.»

کد خبر 794894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.