برگزاری جشنواره گل‌های داوودی در باغ گل‌های اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره گل‌های داوودی و نشست کلان‌شهرها در مهر سال جاری گفت: امیدواریم بتوانیم از تصمیمات نشست کلان‌شهرها در راستای پیش‌برد اهداف خود در شهر استفاده کنیم.

مجتبی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در فصل پاییز و ماه مهر اظهار کرد: گل‌کاری گسترده باغچه‌های سطح شهر با گل های داوودی انجام و به‌مناسبت استقبال از مهر تعداد زیادی جعبه‌های گل که با گل‌های داوودی تزئین شده در سطح شهر چیدمان شد.

وی افزود: به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) نیز چیدمان این جعبه‌های گل تزئینی در سطح شهر انجام شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره گل‌های داوودی در باغ گل‌ها تصریح کرد: شکوفایی گل‌های داوودی تا اواسط مهر ادامه دارد، بنابراین از شهروندان تقاضا داریم که از این جشنواره بازدید به عمل آورند و ما را از نقطه نظرات خود آگاه کنند.

حق‌شناس با بیان اینکه اواخر مهر جلسه کلان‌شهرها برگزار می‌شود، ادامه داد: تمام مدیران عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز و روسای ادارات سیما و منظر شهری کشور در این نشست به میزبانی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شرکت خواهند کرد که امیدواریم بتوانیم مصوبات خوبی برای شهر اصفهان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در نشست کلان‌شهرها بتوانیم از تصمیماتی که گرفته می‌شود در راستای پیش‌برد اهداف خود در شهر استفاده کنیم.

کد خبر 794886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.