توزیع ۹۵۰ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند نایین

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین گفت: تاکنون در جشن عاطفه‌ها ۹۵۰ بسته لوازم‌التحریر با میانگین هر بسته ۵۰۰ هزار تومان میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان طرح نیازهای پوشاک و تحصیل آن‌ها را رفع کنیم.

علیرضا حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: زنگ عاطفه‌ها در شهرستان نایین با حضور مسئولان در دبستان دخترانه اندیشه نواخته شد.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس توسط مدیران به سرعت در اختیار خانواده‌های همان مدارس یا مدارس هم‌جوار دارای دانش‌آموز نیازمند قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین با تاکید بر اینکه این مرحله از پویش جشن عاطفه‌ها با رویکرد ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری میان دانش‌آموزان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: سال جاری در جشن عاطفه‌ها با همکاری اداره آموزش‌وپرورش، بسیج سازندگی، صنایع، اصناف و بازاریان و مراکز نیکوکاری، تاکنون ۹۵۰ بسته لوازم‌التحریر با میانگین هر بسته ۵۰۰ هزار تومان میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است و امیدواریم تا پایان طرح بتوانیم نیازهای پوشاک و تحصیل دانش‌آموزان را رفع کنیم.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه بیش از ۸۲۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: نیکوکاران علاوه‌بر مراجعه حضوری به مدارس، دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد می‌توانند با شماره‌گیری #۰۳۱۱۵*۸۸۷۷* یا واریز وجوهات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۶۵۸ در این پویش به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند.

کد خبر 794841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.