نتایج روز نخست مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتسال/ غول دنیا انتقام ایران را گرفت

تیم‌های ملی فوتسال برزیل و اوکراین با غلبه‌ بر مراکش و ونزوئلا به مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۴ صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان عصر روز گذشته _یکشنبه هشتم مهر_ با انجام دو بازی مهم آغاز شد که تیم‌ملی فوتسال اوکراین موفق شد ونزوئلا را شکست دهد تا یکی از شگفتی‌سازان حاضر در بین چهار تیم پایانی باشد. تیم‌ملی فوتسال برزیل با غلبه‌بر مراکش به‌عنوان دومین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی دهمین دوره جام‌جهانی شد و به این ترتیب اوکراین و برزیل در نیمه‌نهایی با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

اوکراین ۹ - ونزوئلا ۴

در نخستین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، تیم‌های ملی فوتسال اوکراین و ونزوئلا به مصاف یکدیگر رفتند و سرانجام اوکراین در این دیدار موفق شد با نتیجه ۹ بر ۴ ونزوئلا را شکست دهد و برای نخستین‌بار طی ۲۸ سال گذشته به نیمه‌نهایی جام‌جهانی فوتسال صعود کرد. اوکراین به‌همراه ونزوئلا دو شگفتی‌ساز جام دهم بوده‌اند و اوکراین توانست حریف اهل آمریکای جنوبی‌اش را از پیش بردارد.

نتایج روز اول مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتسال/ غول دنیا انتقام ایران را گرفت

برای تیم‌ملی فوتسال اوکراین دانیل آبکشین (دقایق ۵، ۱۶ و ۱۸)، پترو شوتورما (دقیقه ۱۴)، نظر شوید (دقیقه ۲۰)، روستیسلاو سمنچنکو (دقیقه ۲۱)، الکساندر سوخوف (دقیقه ۲۷)، ایهور چرنیاوسکی (دقیقه ۳۲) و میکولا میکیتیوک (دقیقه ۳۸) گلزنی کردند و برای تیم‌ملی فوتسال ونزوئلا هم میلتون فرانسیا (دقیقه ۶)، خسوس ویامونته (دقیقه ۱۶)، آلفردو ویدال (دقیقه ۱۷) و رافائل موریلو (دقیقه ۳۰) موفق به زدن گل شدند.

نتایج روز اول مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتسال/ غول دنیا انتقام ایران را گرفت

الکساندر سوخوف از تیم‌ملی فوتسال اوکراین هم در پایان این تقابل به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. تیم‌ملی فوتسال اوکراین در مرحله نیمه‌نهایی، روز چهارشنبه در تاشکند ازبکستان به مصاف تیم‌ملی فوتسال برزیل می‌رود.

برزیل ۳ - مراکش ۱

تیم‌های ملی فوتسال برزیل و مراکش در یکی از مهم‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت سلسائو موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل شیرهای اطلسی به پیروزی دست پیدا کند و طبق پیش‌بینی‌ها به نیمه‌نهایی جام‌جهانی رسید.

نتایج روز اول مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتسال/ غول دنیا انتقام ایران را گرفت

مراکش با پیروزی مقابل ایران و برزیل با پیروزی مقابل کاستاریکا در مرحله یک‌چهارم نهایی حضور داشتند.

گل‌های برزیل را در این دیدار مارسل (دقیقه ۱۲)، لئاندرو لینو (دقیقه ۱۸) و دیگو (دقیقه ۲۹) به‌ثمر رساندند و تتها گل تیم‌ملی فوتسال مراکش را هم بومزو (دقیقه ۳۵) وارد دروازه حریف کرد. در پایان بازی هم دایگو به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

نتایج روز اول مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی فوتسال/ غول دنیا انتقام ایران را گرفت

ضمن اینکه مارسل با گلی که در این دیدار برای تیم‌ملی فوتسال برزیل به‌ثمر رساند، تعداد گل‌های خود در جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را به عدد ۱۰ رساند تا همچنان در صدر جدول گلزنان یکه‌تاز باشد و به‌احتمال فراوان در پایان تورنمنت عنوان آقای‌گلی رقابت‌ها را کسب خواهد کرد.

کد خبر 794821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.