خون شهید نصرالله موجی از وحدت بین مسلمانان ایجاد خواهد کرد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه پرچم حزب‌الله هیچ‌گاه بر زمین نخواهد ماند، گفت: خون شهید و یارانش موجی از وحدت را بین مسلمانان بیدار جهان ایجاد خواهد کرد که موجب زوال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ضایعه بزرگ شهادت سیدحسن نصرالله، رهبر جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان اظهار کرد: این ضایعه پیامدهای ناگواری برای غرب خواهد داشت.

وی افزود: سیدحسن نصرالله مردی بود که خود را وقف انسانیت کرد و در راه حق و حقیقت گام برداشت و تمام توان خود را به کار گرفت تا در راه خدا جهاد کند و با وجود خطرها و چالش‌های خستگی‌ناپذیر در میدان مبارزه با رژیم جعلی، یاغی و تروریست به مقام شهادت رسید و به شهدای هم‌رزم خود از جمله شهید قاسم سلیمانی و شهید عماد مغنیه پیوست.

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مرد خدا در طول ۳۲ سالی که دبیرکلی حزب‌الله لبنان را بر عهده داشت، فعالیت های بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام داد که مهم‌ترین آن استحکام‌بخشی به حزب‌الله بود و دیدیم که در سال ۲۰۰۰ میلادی در مقابل اشغالگری رژیم صهیونیستی در لبنان، چگونه توانست دشمن صهیونیست را با خواری و ذلت از لبنان خارج کند و این‌ها دستاوردهایی بود که سیدحسن نصرالله به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: بغض و کینه سیدمقاومت در دل دشمن صهیونیستی و سردمداران جنایتکارش وجود داشت و در نهایت این بنده صالح، رهبر شجاع و دلاور مقاومت را در اقدامی بزدلانه خارج از میدان نبرد و با بمب‌های اهدایی آمریکایی به شهادت رساندند که در حقیقت نقض فاحش قوانین و حقوق بین‌الملل است و در یک جنایت جنگی رژیم آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی این اقدام شنیع و جنایت‌کارانه را رقم زد.

جوکار یادآور شد: خون شهید و قتل یارانش موجی از وحدت در میان ملت‌های مسلمان بیدار ایجاد خواهد کرد و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد زوال و نابودی این رژیم جعلی خواهیم بود، چرا که در طول تاریخ فرماندهان زیادی از حزب‌الله توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: شهید سیدحسن نصرالله چنان استحکامی به ساختار دفاعی خود وارد کرد که اگر پرچم از دست یک فرمانده گرفته شود، این پرچم به دست فرماندهی دیگر برافراشته خواهد شد؛ در این جنایت به‌یقین رژیم صهیونیستی باید هزینه زیادی بپردازد؛ رژیمی که ترور را در کشورهای دیگر انجام می‌دهد جز زبان زور و قدرت نمی‌فهمد، اما متاسفانه جامعه بین‌المللی در برابر این جنایات خاموش است که در سایه همدلی و وحدت امت اسلامی، ملت ایران، ملت و دولت لبنان چنین چیزی تحقق پیدا خواهد کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردمداران کشورهای اسلامی که خاموش هستند و به تماشا نشسته‌اند و در بعضی مواقع حتی کمک رژیم صهیونیستی بوده‌اند بدانند که قدرت آن‌ها هم رو به زوال است و این غده سرطانی که در منطقه ایجاد شده است و فکر می‌کنند که می‌توانند با آن سازش کنند، دامن‌گیر آن‌ها نیز خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز جبهه مقاومت از عراق گرفته تا یمن و سوریه و لبنان متحد و یکپارچه است و به‌طور قطع جمهوری اسلامی هم از این جبهه حمایت خواهد کرد؛؛ جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب و به ‌موقع، بر اساس مصالح امت اسلامی به این اقدامات واکنش نشان خواهد داد.

کد خبر 794818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.