برد اقتصادی فولاد مقابل گاندوها

در هفته ششم لیگ برتر دو تیم فولاد و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر دو تیم فولاد و ذوب‌آهن از ساعت ۱۹ به مصاف یکدیگر رفتند و جدال آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

هفته ششم لیگ برتر، جام خلیج فارس؛

دیدار تیم‌های فولاد و ذوب‌آهن

ورزشگاه: فولادآرنا

داور: ایمان کهیش

اخطار: فریبرز گرامی (دقیقه ۱۸) ذوب‌آهن، فردین یوسفی (دقیقه ۳۵) ذوب‌آهن، کمال کامیابی نیا (دقیقه ۵۷) ذوب‌آهن، گریگول چابرادزه (دقیقه ۶۶) ذوب‌آهن

گل‌ها: احسان پهلوان (دقیقه ۸۵) فولاد

اخراج:

ترکیب اولیه تیم فولاد:

اتکیر یوسوپوف، موسی کولیبالی، علی نعمتی، مجتبی نجاریان، آرش اکبرزاده، سینا اسدبیگی، امیرمسعود سرآبادانی، احسان پهلوان، ساسان انصاری، محمدجواد محمدی و لوسیانو پریرا

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب اولیه تیم ذوب‌آهن:

پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرحسین جدی، گریگول چابرادزه، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مهدی ممی‌زاده، سبحان خاقانی و مجید علیاری

سرمربی: محمد ربیعی

دقایق حساس:

دقیقه ۹_ محمدجواد محمدی با حرکت پا به توپ و تکنیکی خود به سمت دروازه حریف نزدیک شد و در حالی که قصد داشت با ضربه شوت خود دروازه را باز کند فریبرز گرامی با دخالت به موقع خود این فرصت را از وی گرفت.

دقیقه ۱۱_ ضربه سر خطرناک نعمتی روی ارسال بلند اسدبیگی با اختلاف از بالای دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۱۹ _نجاریان قصد داشت به طور مستقیم از روی ضربه ایستگاهی دروازه ذوب‌آهن را باز کند، اما جعفری با واکنش به موقع خود مانع از این اتفاق شد.

دقیقه ۲۰_ ارسال ساسان انصاری از روی نقطه کرنر موجب شد سینا اسدبیگی در موقعیت شوتزنی قرار بگیرد، اما پارسا جعفری مانع از باز شدن دروازه گاندوها شد.

دقیقه ۲۵_ نجاریان با ارسال خوب خود کولیبالی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه سر خطرناک این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه حریف بیرون رفت.

دقیقه ۳۴_ ارسال مستقیم و خطرناک سینا اسدبیگی توسط مدافعان ذوب‌آهن به کرنر رفت.

دقیقه ۳۵_ ارسال اکبرزاده از روی نقطه کرنر از سمت راست توسط مدافعان ذوب‌آهن دفع شد، اما دفع ناقص آن‌ها موجب شد توپ به محمدجواد محمدی برسد، اما شوت سرضرب این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه جعفری بیرون رفت.

دقیقه ۳۹_ اشتباه فردیمن یوسفی موجب شد محمدجواد محمدی در موقعیت خوب گلزنی برای فولاد قرار بگیرد، اما تعلل این بازیکن موجب شد فرصت فولادی‌ها از دست برود.

دقیقه ۴۸_ شوت سنگین و خطرناک فردین یوسفی توسط یوسوپوف راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۱_ شوت خطرناک امید لطیفی پس از برخورد به تیرک دروازه حریف برگشت داده شد و در ادامه مجید علیاری نیز توپ برگشتی را با اختلاف بسیار بیرون زد.

دقیقه ۵۸_ شوت محکم شیمبا به سمت دروازه ذوب‌آهن پس از برخورد به قریشی دفع شد.

دقیقه ۶۳_ ضربه سر امید لطیفی روی ارسال آذرباد با اختلاف از بالای دروازه حریف بیرون رفت.

دقیقه ۷۳_ ضربه خطرناک انصاری با اختلاف اندک از بالای دروازه گاندوها بیرون رفت.

کد خبر 794747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.