اصفهان قطب بسکتبال ایران است

رئیس هیئت مدیره باشگاه گلنور اصفهان با اعلام اینکه باشگاه گلنور اصفهان به‌دنبال روشن نگه داشتن چراغ بسکتبال اصفهان است، گفت: در برنامه بلند مدت به دنبال قطب سازی گلنور در رشته بسکتبال خواهیم بود.

محمد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به قهرمانی گلنور در فصل گذشته لیگ دسته اول باشگاه های کشور و حضور در لیگ برتر فصل جاری اظهار کرد: عمر باشگاه گلنور بیش از هفت سال است که با تمرکز در رده های پایه به‌دنبال پشتوانه سازی در این رشته بوده است. خداراشکر سال گذشته به حد بلوغ رسیدیم و امیدواریم طبق برنامه، فصل موفقی در لیگ برتر بسکتبال تجربه کنیم. سیاست باشگاه گلنور در فصل اول حضور در لیگ برتر قهرمانی نیست ولی برای زنگ تفریح شدن تیم داری نخواهیم کردیم، امیدواریم بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان اصفهان باشیم.

وی افزود: اگر به تاریخ رشته بسکتبال در ایران سر بزنیم همیشه نام های بزرگی در این رشته می بینیم. اصفهان مهد و قطب بسکتبال ایران است ولی در برهه ای از زمان توجه به تیم های پایه مورد غفلت قرار گرفت و خلاایی در رده بزرگسالان به وجود آمد امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم این خلا را برطرف کنیم.

امینی در رابطه با لزوم استاندارسازی در ورزشگاه های ایران گفت: جای تاسف دارد در کشوری زندگی می کنیم که نیرو های متخصص و با دانش داریم و در زمینه استفاده از آنها مشکل داریم. حدود دو ماه پیش نمایندگان فیفا ایرادهای بابت نور ورزشگاه فولاد شهر اصفهان جهت میزبانی از تیم ملی گرفتند ولی با تکیه به دانش بومی و نیروی متخصص شرکت گلنور توانست بالاترین حد استاندار فیفا را ارائه کند.

کد خبر 794704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.