شهید نیلفروشان افتخار مردم اصفهان است

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: مدت زیادی نیست که سردار زاهدی را در این راه تقدیم اسلام و تشیع کردیم، و الان نیز سردار نیلفروشان را داریم، سرداری که سال های سال بود لباس رزم بر تن داشت و از افتخارات استان اصفهان بود که در کنار سید حسن نصرالله به شهادت رسید.

حسین‌علی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: این شهادت ضایعه بزرگی برای جهان اسلام، جهان بشریت و آزادی خواهان جهان بود اما آنچه این مصیبت را بر ما سبک میکند این است که ایشان به امام و مقتدای خودش حضرت اباعبدالله حسین (ع) اقتدا کرد، امامی که وقتی به سحرای کربلا رسیدند یکی از فرزندانشان به ایشان خطاب کرد که با وجود این مصائبی که ما میبینیم آیا بر حق هستیم یا نیستیم؟ ایشان فرمودند بله ما بر حق هستیم، گفتند پس اگر مصیبتی بیاید بر ما مهم نیست.

وی افزود: این سید بزرگوار در این سال ها همواره با سختی و در شرایطی خاص به دلیل رعایت مسائل حفاظتی زندگی کرد و برای جهان اسلام و همه آزادی خواهان جهان الگو بوده و هست و همچنین هرجایی ما در موضوع حمایت از قدس شهیدی از قافله شهدای فلسطین و یا لبنان داریم، یک سردار رشید از اصفهان را نیز می‌بینیم.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص شهادت سردار نیلفروشان گفت: مدت زیادی نیست که سردار زاهدی را در این راه تقدیم اسلام و تشیع کردیم، و الان نیز سردار نیلفروشان را داریم، سرداری که سال های سال بود لباس رزم بر تن داشت و از افتخارات استان اصفهان بود که در کنار سید حسن نصرالله به شهادت رسید.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: ما معتقدیم این نوع شهادت ها نه تنها روحیه رزمندگان و هواداران جریان مقاومت و حزب الله را تضعیف نمی‌کند بلکه باعث رویش‌های جدید در بین جوانان و حتی جهان اسلام نیز خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت منطقه پس از این تحولات اظهار کرد: نقطه عطفی در منطقه داریم که بعد از شهادت سید حسن نصرالله شرایط رو به اضمحلال رژیم صهیونیستی را بیشتر احساس می‌کنیم چراکه با این جنایتی که انجام دادند، پیامی به دنیا مخابره شد و آزادی خواهانی که در جهان مسائل را دنبال می‌کنند، دروغ ها و تبلیغات صهیونیست ها و آمریکایی ها را خنثی خواهند کرد و همانطور که خون عزیزان غزه توانست دنیا را دگرگون کند، دروغ های آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بیش از پیش برملا می‌شود.

کد خبر 794658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.