خشم نصف‌جهان در محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی/ راه سید مقاومت ادامه دارد

جمعی از مردم اصفهان پس از اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله، توسط رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی، با تجمع در میدان امام حسین(ع) ترور ناجوانمردانه این فرمانده سرافراز و شجاع مقاومت لبنان را محکوم کردند و خواستار خونخواهی همه شهدای مقاومت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جمعی از مردم اصفهان پس از حملات گسترده توپخانه‌ای و موشکی ارتش رژیم صهیونسیتی به ضاحیه بیروت و مناطق دیگری از لبنان و اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان توسط این رژیم نامشروع و جعلی، با تجمع در میدان امام حسین (ع) ترور ناجوانمردانه این فرمانده سرافراز و شجاع مقاومت لبنان را محکوم کردند و خواستار خونخواهی همه شهدای مقاومت شدند.

خشم نصف‌جهان در محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی/ راه سید مقاومت ادامه دارد

مردم در این تجمع با چشمانی اشکبار و قلبی حزین تاکید می‌کنند که حامیان رژیم دیوانه صهیونیستی آمریکا و انگلیس خبیث هستند و فریاد «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر منافق» سر دادند.

مردم می‌گویند عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است، دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است. آن‌ها آمده‌اند با مشت‌های گره کرده خود فریاد بزنند «الله اکبر» و راه سبد مقاومت پاینده باد.

مردم می گفتند سیدحسن برای آرمانی شهید شد که ۳۰ سال طریق آن را پیمود؛ او که شهید راه قدس و فلسطین شد و در نزد خداوند جایگاهی رفیع یافت‌، او که در راه دفاع از مظلومین استوار ماند و لقب سید استوار را بر خود گرفت.

آن‌ها به یاد غرش ها و نعره های عاشورایی سیدحسن فریاد «لبیک یا حسین» و «مرگ بر سازشکار» سر دادند و گفتند «روضه نمی‌خواهد تنی که سر ندارد» و گریستند.

در این تجمع حجت‌الاسلام سید احمد محمودی شهادت سید حسن نصرالله مرد مقاوم جبهه مقاومت را به امام زمان (عج) و رهبر انقلاب و همه جبهه مقاومت تسلیت گفت و اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند حزب‌الله پیروز است و شکست نمی‌خورد و خداوند هم فرموده است که «حزب الله هم الغالبون».

وی افزود: این حوادث نه تنها راه مقاومت را کند و سست نمی‌کند بلکه خون این شهدا ملت ما را بیدارتر و دنیا را هم بیدار می‌کند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: همانگونه که در ابتدای انقلاب ۷۲ تن از مقامات کشور ما را به شهادت رساندند و امام فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود و در دفاع مقدس این را نشان دادند. یقین بدانید جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی که یقیناً با دستور مستقیم آمریکای جنایتکار صورت گرفته است، بی پاسخ نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: اگر همه ملت‌های مسلمان سطل آبی بر سر اسرائیل بریزند، از بین خواهد رفت؛ صدها تن بمب بر سر مردم بی پناه ریختن از زبونی و شکست دشمن است و علامت پیروزی نخواهد بود. لذا یقین بدانید که این شهادت‌ها هیچ ذره‌ای ما را به عقب نخواهد کشتند بلکه کیلومترها به جلو هدایت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمودی اضافه کرد: شهدا زنده اند، طوفان الاقصی پس از شهادت سردار سلیمانی رخ داد و یقین بدانید این مسیر ادامه خواهد داشت، ما ملت شهادتیم و از زمانی که اسلام در جزیره العرب راه خود را آغاز کرد این مسیر ادامه یافته است و ادامه خواهد یافت.

وی افزود: سید حسن نصرالله یکی از شاگردان صالح رهبر انقلاب بوده است و ما مفتخریم چنین شخصیت‌های با فکر و اندیشه رهبر ما حرکت می‌کند، غیر ممکن بود در بحبوحه مسائل جریان مقاومت این مرد صالح خدا از راه و رسم و نوع تفکر و اندیشه مقام معظم رهبری سخن نگوید.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امیدواریم با وحدت و اخوت و برادری و برابری بتوانیم خون این شهیدان را حفظ و حراست کرده و ارزش‌های مقاومت را زنده نگاه داریم، همیشه در طول تاریخ با وحدت در برابر دشمنان پیروز شدیم و یقیناً ملت همیشه در صحنه ما و جبهه مقاومت هیچ ترسی از دشمن ندارند.

وی یادآور شد: دنیای امروز در برابر این همه جنایت سکوت کرده و به ویژه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار این جنایتکاران را ترغیب می کند، رهبر انقلاب فرمودند هر کجا کوتاه آمدیم دشمن دست و زبانش بلندتر شده است.

حجت‌الاسلام محمودی ادامه داد: ملت بزرگ ما در برابر این جنایت کوتاه نخواهد آمد و سیلی محکمی را بر اسراییل خواهیم زد و یقیناً حضور جوانان ما در ادامه راه شهدا پرشور خواهد بود، این روحیه جهادی و شهادت طلبی و مقاومت است که از شهدا به ما ارث رسیده است

وی در پایان از مردم شهید پرور اصفهان تقدیر کرد، شهری که در یک روز ۳۳۰ شهید را تشییع کرده است و گفت: این ملت شکست نخواهد خورد و دشمن را به زانو در خواهد آورد و بینی آن را به خاک مذلت خواهد کشاند.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: امید است همه جهان اسلام در برابر جنایات اسرائیل بایستند. زمانی اسراییل نزدیک بود لبنان را تکه پاره کند اما سیدحسن نصرالله با فکر و اندیشه حسینی به میدان آمد و اسرائیل را قلع و قمه کرده و بیرون راند.

خبر در حال تکمیل شدن است...

کد خبر 794613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.