قرص ایمدین چیست؟ + قیمت و عکس قرص ایمدین اصل

قرص imedeen از شرکت فایزر ایتالیا یک مکمل تخصصی مراقبت از پوست است که به‌عنوان آنتی اکسیدان قوی به شاداب‌تر ماندن پوست و کندتر شدن علائم پیری پوست کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قرص ایمدین بالای ۴۰ سال مدل time perfection را می‌توان یکی از قوی‌ترین کلاژن سازهای موجود در دنیا دانست که با داشتن ترکیبات منحصر به فرد توانایی این را دارند که از پیری پوست پیشگیری کنند. به عبارتی در حال حاضر این قرص قوی ترین جوانساز موجود در دنیا است که مصرف‌کنندگان با هدف داشتن پوستی زیبا و جوان آن را مصرف می‌کنند.

در واقع بر کسی پوشیده نیست که با گذشت زمان پوست نیز پیر می‌شود، اما امروزه می‌توان به کمک چنین قرص‌هایی از پیری زودهنگام پوست جلوگیری کرد و روند پیر شدن پوست را به تعویق انداخت.

مزایای قرص ایمدین بالای ۴۰ سال چیست؟

برای افرادی که می خواهند این قرص‌ها را تهیه کنند باید گفت که مزایای این محصولات فراتر از حدی است که با آن شناخته شده یعنی شما با مصرف این قرص‌ها از چندین جهت مزایای آن را دریافت خواهید کرد که همگی آن‌ها برای جوانسازی پوست و طراوت مو در ترکیب این قرص‌ها به کار گرفته شده‌اند.

پس با مصرف این محصول نه تنها پوست مصرف کننده بلکه موی آن‌ها نیز دستخوش تغییرات مثبتی خواهد شد که باعث می شود جلوه موها زیباتر شود.

یکی از عواملی که پوست را فرتوت و نازیبا نشان می‌دهد وجود جای جوش‌ها و زخم‌ها است؛ همانطور که می‌دانید ناپدید شدن جای جوش‌ها و زخم‌ها زمان زیادی طول می‌کشد و در اکثر مواقع هم جای آن‌ها به طور کامل از بین نمی‌رود؛ در این شرایط اگر فرد قرص ایمدین بالای ۴۰ سال مصرف کند می‌تواند روند از بین رفتن جای جوش‌ها و زخم‌ها را تسریع ببخشد و در آخر هیچ اثری از آن‌ها باقی نماند.

عوارض قرص ایمدین بالای ۴۰ سال چیست؟

به علت استفاده از عصاره روغن ماهی در تولید این قرص‌ها، افرادی که به غذا های دریایی حساسیت دارند بهتر است از آن مصرف نکنند.

به هنگام مصرف حتماً آن را به همراه غذا میل کنید تا از وقوع احتمالی معده درد پیشگیری کنید.

برای بانوان باردار و شیرده اجازه پزشک نیاز است، در صورتی که پزشک معالج استفاده از این قرص‌ها را تأیید کند افراد مربوطه می‌توانند آن را به مصرف رسانند در غیر این صورت اکیداً مصرف نشود.

نحوه مصرف قرص ایمدین بالای ۴۰ سال چگونه است؟

برای برخی از قرص‌ها و مکمل‌ها شرایطی وجود دارد که مصرف کننده بهتر است طبق آن پیش رود تا نتیجه بهتری را کسب کند؛ در خصوص این قرص‌ها نیز چنین شرایطی وجود دارد، این قرص‌ها که در بسته‌های ۱۲۰ عددی (۸ ورق ۱۵ تایی) به بازار عرضه می‌شوند دارای یک دوره مصرف خاصی هستند.

در واقع دوره کلی مصرف آن‌ها حداقل شش ماه در سال است و در سه ماه اول به صورت روزانه باید دو عدد از آن‌ها و در سه ماه دوم روزانه یک عدد از آن‌ها میل شود یا مثلاً بهتر است آن‌ها را همراه با مکمل‌های دیگری استفاده کنید تا نتیجه فوق‌العاده‌ای را دریافت کنید.

به عبارتی دیگر اگر این قرص‌ها را به همراه مکمل های کلاژن مصرف کنید قطعاً نتیجه چند برابر بهتر خواهد شد، مکمل‌هایی همچون کلاژن یوتئوری و کوکونات کلاژن مای ویتامینز از جمله مکمل‌هایی هستند که عملکرد قرص های ایمدین را تسریع می‌بخشند و اثر بخشی آن‌ها را افزایش می‌دهند؛ شما با استفاده از دو مکمل ذکر شده در کنار محصول اصلی می‌توانید نتیجه کار را زودتر دریافت کنید و این روش به شدت برای کسانی توصیه می‌شود که برای مدت زمان طولانی به پوست خود رسیدگی نکرده‌اند.

خواص قرص ایمیدین

  • عصاره ماهی (مارین کمپلکس): این ترکیب ثبت شده توسط کمپانی ایمدین بیشترین شباهت را به عناصر موجود در لایه درم پوست داشته و به دلیل غنی بودن از پلی‌ساکاریدها و پروتئین‌ها دقیقاً مشابه کلاژن و الاستین موجود در پوست عمل کرده و به آسانی جذب پوست می‌شود. این ترکیب معجزه‌آسا همچون هیالورونیک اسید توانایی ذخیره‌سازی چندبرابری آب و در نتیجه افزایش حجم پوستی و پرشدن صورت را به همراه دارد.
  • عصاره گوجه فرنگی (لیکوپن): خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدسرطانی گوجه‌فرنگی بر هیچکس پوشیده نیست. فرمولاسیون لیکوپن ثبت شده توسط ایمیدین به نحوی است که با تمام رادیکال‌های آزاد ایجاد شده در اثر سبک اشتباه زندگی، استرس، کم خوابی و مواد غذایی مبارزه کرده و پوست شما را در برابر خطرات محیطی محافظت می‌کند.
  • عصاره هسته انگور: آنتی‌اکسیدان و ضد التهاب قوی که موجب افزایش کلاژن سازی و جوانسازی پوست می‌شود.
  • ویتامین C: با خواص آنتی‌اکسیدانی موجب افزایش قوام، سفتی و درخشندگی پوست می‌شود.
  • زینک: این عنصر با تقویت ساختار DNA موجب افزایش مقاومت سد پوستی می‌شود.

قرص ایمدین چیست؟ + قیمت و عکس قرص ایمدین اصل

قرص ایمدین اصل و تقلبی

  • کیفیت چاپ در بسته بندی قرص ایمدین اصل بسیار بالا و بدون حاشیه زاید در قسمت های طلاکوب آن است.(غیر از قسمت مهر برجسته)
  • داخل جعبه قرص ایمدین زرد رنگ و پشت لوگو از داخل جعبه دارای فرورفتگی است که با لمس دست احساس می‌شود. این مورد در بعضی از نمونه‌های تقلبی دیده نشده است.
  • ابعاد جعبه قرص ایمدین اصلی ۱۳*۱۰*۵.۹ سانتی‌متر است.
  • وزن جعبه در حالت پر ۱۱۰.۵ گرم و در حال خالی (فقط مقوا) ۲۱.۵ گرم است.
  • هر ورق قرص ایمدین ابعادی برابر با ۱۱.۴*۷.۸ سانتی متر و وزن ۸.۲۵ گرم است.
  • ظرف مقوایی حاوی قرص‌های دارای چاپ تکرار شونده ایمدین است و ابعادی برابر با ۱۲.۵*۹.۵ سانتی متر و وزنی برابر با ۲۲.۹ دارد.

قیمت قرص ایمدین

قیمت قرص ایمدین اصل در حال حاضر در بازار متغیر است و ممکن است هر فروشگاهی آن را با قیمت متفاوتی عرضه کند. لازم است با مقایسه قیمت‌های مختلف در بازار و اطمینان یافتن از اصل بودن محصول اقدام به خرید آن نمایید. مسلماً بعضی تفاوت قیمت‌های منطقی به دلیل هزینه‌های حمل‌ونقل و ارسال قرص است اما تفاوت خیلی زیاد ممکن است به معنی اصل نبودن محصول باشد. هیچ اطلاعاتی درباره قرص ایمدین تقلبی وجود ندارد بنابراین باید مراقب باشید و گول افراد سود جو را نخورید.

کد خبر 794588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.