سازمان امدادونجات هلال احمر ایران به یکی از بزرگترین ناوگان‌های دنیا تبدیل می‌شود

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر ایران گفت: ۲۰ فروند بالگرد پرواز در شب تا سال آینده به ناوگان این سازمان افزوده می‌شود و با افزوده شدن بالگردهای جدید، این سازمان به یکی از بزرگترین ناوگان‌های دنیا در عملیات‌های امدادونجات تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان امدادونجات هلال‌احمر، بابک محمودی اظهار کرد: بخش سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای ایجاد اعتماد و اطمینان برای تمام بخش‌های جامعه برای سرمایه‌گذاری و حضور در نقاط مختلف کشور است.

وی افزود: سازمان امداد و نجات بالغ بر شش هزار دستگاه خودروی عملیاتی و نزدیک به ده‌ها هزار نفر نیروی تخصصی در اختیار دارد، این سازمان ۲۴ فروند بالگرد در اختیار دارد و ۲۰ فروند بالگرد پرواز شب طی سال جاری و سال آینده به ناوگان این سازمان اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه با افزوده شدن بالگردهای جدید، این سازمان به یکی از بزرگترین ناوگان‌های دنیا در عملیات های امدادونجات تبدیل می‌شود، ادامه داد: توانمندی ایران در حوزه امداد و نجات از نظر بین‌المللی به بهترین شکل ثابت شده است و جمعیت هلال احمر توانست سال گذشته بالاترین نشان صلیب سرخ را کسب کند، همچنین بالاترین نشان کشور ترکیه را از دست رئیس جمهور این کشور به واسطه خدماتی که در زلزله ترکیه توسط نیروهای هلال احمر ایران ارائه شد، دریافت کردیم.

محمودی تصریح کرد: نیازمند شناخت نسبت به جاده‌ها هستیم و به هیچ عنوان نباید به صورت انفرادی و تک خودرویی اقدام به رانندگی آفرود کنیم و به صورت انفرادی به کوهستان، کویر یا جنگل برویم، همچنین افراد باید در زمان طبیعت‌گردی به ویژه تردد به صورت انفرادی در کوهستان، کویر یا جنگل به توصیه‌های ایمنی توجه کنند و مسیرها و زمان رفت و برگشت را به خانواده و افراد نزدیک خود اطلاع دهند.

کد خبر 794527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.