مدیریت شهری ارتقای سازمان آتش‌نشانی را مورد توجه قرار دهد

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: از شهردار و اعضای شورا می‌خواهم هر آن چیزی که در توان دارند را برای ارتقای سازمان آتش‌نشانی به ویژه به‌روزرسانی تجهیزات و خودروها و دانش تخصصی این حرفه به کار ببرند و اعتبارات لازم را برای این مجموعه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علی قاسم‌پور صبح امروز _شنبه هفتم مهر_ در یکصد و هشتاد و یکمین کمیسیون تلفیق شورای شهر، اظهار کرد: به بهانه هفتم مهر که به عنوان روز آتش‌نشانی و ایمنی نامگذاری شده است از انسان‌های فداکار زندگیمان تقدیر کنیم، همان کسانی که وقتی دشمن به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند و در پی حمله هواپیماهای دشمن در پالایشگاه به شهادت می‌رسند.

وی افزود: این قشر ایثارگر بارها حس انسان دوستانه خود را ثابت کردند، دل به خطر زدند و حتی جانشان را در این راه از دست دادند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: از شهردار و اعضای شورا می‌خواهم هرآن چیزی که در توان دارند را برای ارتقای سازمان آتش‌نشانی به ویژه به‌روزرسانی تجهیزات و خودروها و دانش تخصصی این حرفه به کار ببرند و اعتبارات لازم را برای این مجموعه داشته باشند.

قاسم‌پور حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت را محکوم کرد و گفت: حملات هوایی رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت تعداد زیادی کشته و زخمی برجای گذاشت و تعداد زیادی ساختمان مسکونی نیز با خاک یکسان شده است، آرزوی ما این است که هرچه سریع‌تر این رژیم سفاک از زمین محو شود.

وی اضافه کرد: ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و تروریستی با مردم لبنان، فلسطین و سوریه همدردی می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم لحظات نابودی و سرنگونی رژیم غاصب و جنایت‌کار اسرائیل را در مقابل دیدگانمان رقم بزند.

کد خبر 794526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.