برگزاری کارگاه آموزشی برندسازی و بازاریابی اجتماعی تشکل‌های مردم‌نهاد در اصفهان

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: کارگاه آموزشی برندسازی و بازاریابی اجتماعی تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه کودک و نوجوان فردا (یکشنبه) در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

روح‌الله فرشادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان کارگاه آموزشی برندسازی و بازاریابی اجتماعی تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه کودک و نوجوان را فردا _یکشنبه هشتم مهر_ ساعت ۱۶:۰۰ برگزار خواهد کرد.

وی افزود: این کارگاه اختصاصی ویژه تشکل های مردم‌نهاد شرکت‌کننده در دومین رویداد جامع کودک و نوجوان اصفهان (سرزمین زندگی) برنامه جانبی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است که از هفدهم تا بیستم مهر سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه آموزشی برندسازی و بازاریابی اجتماعی تشکل‌های مردم نهاد در اصفهان

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با تاکید بر آموزش و به‌روزرسانی فعالیت‌های تشکل های مردم‌نهاد تاکید کرد: این کارگاه آموزشی با تدریس «سپهر حلاجیان» با موضوع برندسازی و بازاریابی ویژه تشکل‌های مردم‌نهاد در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

فرشادفر گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۲۲۱۳۲۰۱ تماس بگیرند.

کد خبر 794521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.