امکانات آتش‌نشانی یاسوج در مواقع اضطراری جوابگو نیست

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به کمبود امکانات در آتش‌نشانی یاسوج گفت: امکانات این سازمان در مواقع ضروری جوابگو نیست و این شهر را با خطر مواجه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدهدایت اکبری، امروز_ شنبه هفتم مهر_ در آئین گرامیداشت روز آتش‌نشان اظهار کرد: نیروهای آتش‌نشانی ما با دست خالی به مصاف آتش می‌روند و با جان خود بازی می‌کنند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات، کمبودها و نواقص آتش‌نشانی یاسوج افزود: در حالی که ساختمان ۱۳ طبقه در یاسوج داریم اما نردبان ما فقط برای چهار طبقه است.

رئیس شورای شهر یاسوج با اشاره به اجحاف در حق آتش‌نشانی یاسوج گفت: در حالی که می‌خواستند یک عدد نردبان بلندمرتبه را به آتش‌نشانی یاسوج بدهند، اما با رایزنی نماینده یک استان دیگر، نردبان را به آن استان دادند.

وی تصریح کرد: در حالی‌که نیروهای ما با آتش دست‌وپنجه نرم می‌کنند، امکانات در انبارهای استانداری و در محلی پلمپ شده قرار دارد، آنها می‌توانند این امکانات را به ما بدهند تا در مواقع بحرانی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شاید خوب نباشد که بگویم آتش‌نشانی تهران ۲۰ دست لباس دست دوم به آتش‌نشانان ما هدیه کردند و گرنه همین را هم نداشتیم.

وی افزود: از استاندار که خودشان فردی بودجه‌ای هستند، می‌خواهیم به آتش‌نشانی بیشتر توجه کند.

کد خبر 794496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.