کاشت ۲۵ هزار بوته گل پاییزی در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به کاشت ۲۵ هزار بوته گل پاییزی شامل کلم زینتی و گل داوودی در سطح این منطقه گفت: این اقدام با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد ریال انجام شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کاشت ۲۵ هزار بوته گل پاییزی شامل کلم زینتی و گل داوودی در سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: با کاشت این گل‌های پاییزی، میادین و بلوارها و لچکی‌های سطح شهر رنگ پاییز به خود خواهد گرفت.

کاشت ۲۵ هزار بوته گل پاییزی در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تاکید کرد: همزمان با بازگشایی مدارس به‌منظور ایجاد نشاط اجتماعی برای دانش‌آموزان، کاشت و رسیدگی به باغچه‌های مدارس نیز در دستور کار منطقه است.

قاضی‌عسگر گفت: بازپیرایی فضای سبز و ایجاد تنوع گیاهی در فصول مختلف بازدهی بسیار خوبی در محیط زیست، فضاهای شهری و سطح اجتماع دارد که می‌تواند نیاز شهروندان به فضای آرام بخش را تأمین کند؛ به همین منظور از آغاز فصل پاییز و مناسب شدن هوا، کار کاشت گونه‌های گیاهی متنوع از نظر درختچه‌های گلدار و زینتی و گل‌کاری‌های فصلی به‌صورت ویژه در سطح منطقه آغاز شده است و تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت تا شاهد پاییز زیباتر و باطراوت‌تری باشیم.

کاشت ۲۵ هزار بوته گل پاییزی در منطقه ۹ اصفهان

وی ادامه داد: کاشت گل‌و گیاه‌، هرس‌، سم‌پاشی و آفت‌زدایی درختان‌، ایجاد و اصلاح آب‌خور درختان، تعمیر و نظافت دستگاه‌های ورزشی و بازی‌های کودکانه، ترمیم جداول و آب‌نماها، تابلوهای راهنمایی، شناسایی در بوستان‌ها و رسیدگی به شبکه روشنایی آن‌ها و نظافت سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات این حوزه در راستای ساماندهی و آماده‌سازی بوستان‌های این منطقه است.

کد خبر 794467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.