تبلت گیمینگ ردمجیک نوا وارد بازار جهانی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت گیمینگ ردمجیک نوا به یک سیستم خنک کننده مجهز شده است و با طیف وسیعی از لوازم جانبی مانند صفحه‌ کلید، موس، قلم و گیم پد سازگار است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، تبلت گیمینگ ردمجیک نوا که به تازگی وارد بازار جهانی شده است، دارای نمایشگر ۱۰.۹ اینچی با رزولوشن 2.8K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و میزان روشنایی ۵۵۰ نیت است و به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده است که با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است.

تبلت گیمینگ ردمجیک نوا به یک سیستم خنک‌کننده مجهز شده است که عملکرد پایدار در هر زمان را تضمین می‌کند، این سیستم دارای یک لایه آلومینیومی بزرگ، فویل مسی ابررسانا برای صفحه اصلی و یک پوسته آلومینیومی یکپارچه است که همگی برای دفع حرارت طراحی شده‌اند؛ محصول یادشده با Wi-Fi 802.11ax و بلوتوث ۵.۴ ارائه می‌شود.

یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی روی نمایشگر تبلت گیمینگ ردمجیک نوا واقع شده است، در حالی که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روی پنل پشتی تبلت قرار دارد، از دیگر مشخصات آن می‌توان به چهار بلندگو و سه میکروفون اشاره کرد، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۱۰۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

تبلت گیمینگ ردمجیک نوا دارای یک پورت USB-C است و با طیف وسیعی از لوازم جانبی مانند صفحه کلید، موس، قلم و گیم پد سازگار است، این محصول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که قیمت نسخه دیگر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۶۴۹ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 794335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.