رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است، مردم این رژیم به پناهگاه‌ها فرار می‌کنند و به‌زودی فلسطین آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی شامگاه _جمعه ششم مهر_ در کنگره بزرگداشت سرداران و ۱۱۱۰ شهید منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با نثار درود به ارواح مطهر شهدا به‌ویژه شهدای استان اصفهان و جبهه مقاومت همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی که در راه آزادی قدس شریف به شهادت رسیدند، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور یک دوره افتخار آفرین در تاریخ ملت ایران است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران توانست از زیر سلطه جهان‌خواران و آمریکای جنایتکار خارج شود و دفاع مردمی را بنیان نهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: مردم در کنار نیروهای ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای انتظامی، جهادگران و سنگرسازان بی‌سنگر جهاد سازندگی، توانستند با تجزیه‌طلبی مقابله و در برابر تجاوزات بعثی‌ها نیز از انقلاب و ملت بزرگ ایران دفاع کنند.

سلیمانی از استان اصفهان به‌عنوان یکی از نخستین استان‌های حاضر در میدان دفاع از انقلاب یاد کرد و یاد و خاطره فداکاری‌های رزمندگان این استان را گرامی داشت.

وی ادامه داد: شهدا دستاوردهای بی‌نظیری از جمله امنیت، استقلال و پیشرفت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و هم‌اکنون نام ایران امروز در جهان به‌عنوان یک ملت پیشرفته و پیشرو در تمدن اسلامی طنین‌انداز شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به وضعیت کنونی جهان اسلام به‌ویژه در فلسطین، غزه، کرانه باختری و جنوب لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی و قتل‌عام مسلمانان اظهار داشت: این رژیم جعلی و جنایتکار که ریشه در تفکرات صهیونیستی دارد، همواره به‌دنبال نابودی اسلام بوده و از زمان جنگ‌های صلیبی تا به امروز تلاش کرده است تا بیت‌المقدس و دیگر سرزمین‌های اسلامی را تصرف کنند.

سلیمانی با اشاره به نقش انگلستان در تشکیل دولت یهودی در فلسطین پس از جنگ جهانی اول گفت: این توطئه‌ها از سال ۱۹۱۷ آغاز شد و هنوز ادامه دارد.

وی افزود: جبهه مقاومت امروز از یمن تا عراق، سوریه، فلسطین و لبنان گسترده شده است و مسلمانان و وجدان‌های بیدار در سراسر جهان از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که مسئله فلسطین را مسئله اصلی جهان اسلام دانستند، خاطرنشان کرد: این موضوع امروز به یک مسئله جهانی تبدیل شده است.

سلیمانی گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است، مردم این رژیم به پناهگاه‌ها فرار می‌کنند و به‌زودی فلسطین آزاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه قدرت‌های استکباری به‌ویژه آمریکا، سعی دارند از رژیم صهیونیستی حمایت کنند، ادامه داد: این رژیم در طول ۴۰ سال گذشته نتوانسته است موفقیتی در مقابله با ملت‌های مسلمان و جبهه مقاومت کسب کند، همچنین همان‌طور که خرمشهر آزاد شد، فلسطین از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزاری یادواره شهدای منطقه ۱۰ اصفهان و دیگر برنامه‌های بزرگداشت شهدا به‌ویژه کنگره سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان را یک موفقیت بزرگ و رویداد ارزشمند توصیف کرد و اهمیت این مراسم را در حفظ یاد و خاطره شهدا و دستاوردهای آن‌ها یادآور شد.

کد خبر 794266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.