اقدامات ویژه منطقه ۱۰ اصفهان در راستای گرامیداشت یاد شهدا است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اقدامات ویژه و شبانه‌روزی این منطقه در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد شامگاه _جمعه ششم مهر_ در کنگره بزرگداشت سرداران و ۱۱۱۰ شهید منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های گسترده و متنوع در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد بزرگ با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شهرداری منطقه ۱۰ در بخش‌های مختلف و کارکنان اصناف و گروه‌های متنوع، به مدت بیش از دو ماه برنامه‌ریزی شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: هدف این است که بتوانیم رویدادی درخور و بزرگ در شأن نام و یاد شهدا برگزار کنیم.

صیرفی‌نژاد گفت: علاوه بر این مراسم اصلی با عنوان «وقتی که خدا تو را در آغوش گرفت» در طول هفته‌های گذشته شاهد برگزاری رویدادهای مختلفی در سطح جغرافیای این منطقه و محله‌های آن بودیم.

وی ادامه داد: به‌طور خاص در ۱۰ محله مختلف، مراسم یادواره شهدا برگزار شد که آغاز آن با مراسمی در محله حصه بود، همچنین این برنامه‌هابا حضور گسترده مردم و مسئولان به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هر محله انجام شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر برنامه‌های جانبی این کنگره خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های جانبی این رویداد، برگزاری مسابقات فوتسال با محوریت بزرگداشت شهدای منطقه بود که مراسم اختتامیه آن امروز برگزار شد، همچنین مسابقات پینت‌بال با همکاری بسیج ناحیه امام صادق (ع) برگزار شد که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

صیرفی‌نژاد گفت: در کنار این برنامه‌ها، کاروان‌های ایثار و مقاومت در قالب کاروان‌های موتوری و خودرویی در هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد که نشان از اراده و همت دست‌اندرکاران این رویداد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشت.

وی با اشاره به اجرای نمایش‌ها و سرودهای خیابانی در سطح محلات افزود: پویش «دوست شهید من» نیز در میان دانش‌آموزان و مدارس منطقه به اجرا درآمد که در راستای ارتباط نسل جوان با شهدای گرانقدر بود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته، بزرگداشت شهدای دبیرستان هاتف با ۱۷۰ شهید بود که به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین دبیرستان‌های شهر اصفهان شناخته می‌شود.

صیرفی‌نژاد ضمن قدردانی از تلاش‌های همه همکاران و عوامل برگزارکننده این کنگره گفت: شهرداری این منطقه در این دو ماه، شبانه‌روزی برای برگزاری این کنگره تلاش کرده است و کارکنان شهرداری و عوامل نیروی مقاومت بسیج با همکاری رسانه‌های جهانی برای پوشش این رویداد، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا امروز بتوانیم میزبان شهروندان باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند ما را شرمنده خون شهدای گرانقدر نکند و همواره بتوانیم در مسیر درخشان شهدا و حفظ ارزش‌های نظام اسلامی حرکت کنیم.

کد خبر 794251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.