شاگردانم امروز باشخصیت بازی کردند / رکورد و طلسم‌ها برایم اهمیتی ندارند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: چیزی که بیشتر از پیروزی مقابل سپاهان برای من مهم است شخصیتی بود که شاگردانم از خودشان نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دراگان اسکوچیچ امشب _جمعه ششم مهر_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز که با نتیجه یک بر صفر به‌سود تی‌تی‌ها به پایان رسید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به بازیکنانم بابت نمایش درخشانی که امشب مقابل سپاهان داشتند افتخار می‌کنم. کیفیت همیشه اهمیت دارد اما در بازی امشب حرف اول را شخصیت می‌زد و مقدم‌تر از عملکردمان درون زمین بود.

وی افزود: بازی را خوب شروع کرویم و دو موقعیت گلزنی هم به‌دست آوردیم، اما اخراج مهدی ترابی باعث تغییر سبک بازی‌مان شد و مسلماً مقابل تیمی همچون سپاهان عقب‌تر بازی کردیم و از گل‌مان به‌خوبی دفاع کردیم تا در پایان نتیجه مطلوبی رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: امشب مقابل سپاهان باشحصیت ظاهر شدیم و از این بابت خوشحال هستم، برد مهمی کسب کردیم، خصوصاً به‌خاطر هوادارانی که از راه دور برای حمایت از تیم‌شان آمدند و پیروزی امشب‌مان هدیه‌ای به آن‌ها بود؛ بازیکنان‌مان جنگیدند و باعث خوشحالی من است که این‌گونه تلاش کردند.

دراگان اسکوچیچ خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این صدرنشینی همیشگی باشد، اما باید سخت تلاش کنیم. ذهنیت من این است که نباید خیلی‌زود درباره صدرنشینی تا پایان لیگ‌برتر صحبت کنیم، چرا که لیگ‌برتر طولانی است و نمی‌شود روی حضور دائمی در صدر جدول فکر کرد و دلم نمی‌خواهد درخصوص این زمینه صحبت کنم و لیگ‌برتر هم تا خرداد ادامه دارد.

وی ادامه داد: نگه‌داشتن تمرکز و عملکرد خوب در خط‌دفاعی علی‌رغم ۱۰ نفره شدن‌مان سخت بود. این‌که بخواهیم جلوی سپاهان با خط‌حمله فوق‌العاده‌اش نتیجه را حفط کردیم، اهل دفاع کردن نیستم، اما در بازی امشب شرایط خاص بود و در مقاطعی وادارمان می‌کرد گاهی عقب بشینیم و از داشته‌مان مقابل سپاهان که یک بازیکن بیشتر داشت دفاع کنیم. ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی‌کردن آسان نبود، اما با موفقیت انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: در پایان بازی بازیکنان به‌سمت بیرانوند نرفتند بلکه به‌سمت همدیگه رفتند؛ چرا که همه آن‌ها پشت همدیگر هستند و بعد از بازی شادی را بایکدیگر تقسیم کردند. خوشحالم که امروز بازیکنانم شخصیت‌شان را نشان دادند. از شما هم می‌خواهم سوالات‌تان را درباره اتفاقات درون تیم نپرسید.

دراگان اسکوچیچ درباره پیروزی تراکتور مقابل سپاهان در اصفهان پس از ۱۱ سال اضافه کرد: اینجا (فوتبال ایران) به مسائل رکوردشکنی و طلسم‌شکنی علاقه‌مند هستند، اما نکته مهم این بود که امروز سر و شکل داشتیم. رکورد موضوع صحبت من نیست و اینکه آخرین بار چه‌زمانی تراکتور در اصفهان برنده بوده برای من فاقداهمیت است و مهم این بود که امروز این برد ارزشمند را به‌دست آوردیم. در پایان هم باید بگویم مرسی که درباره داوری چیزی نپرسیدید.

کد خبر 794238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.