رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس افتخار آفریدند

امام جمعه مبارکه گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، با فداکاری و ایثار، عزت و افتخار آفریدند و میراثی ماندگار و الگویی بی‌بدیل را به دنیا معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی، امروز _ جمعه ششم مهر _ در خطبه‌های نماز جمعه مبارکه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدا اظهارکرد: ملت ایران در دفاع مقدس غلبه ایمان بر سلاح و تجهیزات مدرن امروز را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: امروز به برکت ایستادگی و حضور ملت ایران در عرصه‌های مختلف، دشمنان جرئت حمله به مرزهای ایران را ندارند.

امام جمعه مبارکه افزود: به خواست خدا و توانمندی که نیروهای مسلح ما و نیروهای امنیتی دارند دشمن به‌طور کامل از نبرد نظامی با این ملت و نظام ناامید است.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند در باورها و اعتقادات ما نفوذ کنند و آن‌ها را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: مردم عزیز باید در مقابل تهاجم فرهنگی و اقتصادی جهاد کنند و برای جنگ رسانه آمادگی کامل داشته باشند.

حجت‌الاسلام موسوی همچنین با تبریک روز آتش نشانی و خدمات ایمنی به آتش‌نشانان شهرستان مبارکه، گفت: آتش‌نشانان آماده کار و تلاش برای حوادثی که برای مردم اتفاق می افتد، هستند.

به گزارش ایمنا، راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم سفّاک صهیونیستی و حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه از درب مسجد جامع مبارکه به سمت پارکینگ ولیعصر برگزار شد.

کد خبر 794159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.