وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی معتقد به موازین جمهوری اسلامی است

امام‌ جمعه گلپایگان گفت: مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش و مراکز علمی تربیت نیروی انسانی معتقد به موازین جمهوری اسلامی است تا ارزش‌های دینی و اعتقادی و انقلابی حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز-جمعه ششم مهر- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: درس آموزنده‌ای باید از دوران دفاع مقدس گرفت زیرا جوانان مومن و انقلابی با روحیه جهادی که داشتند دشمن را شکست دادند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار بگیرد.

وی افزود: با الگوبرداری از هشت سال دفاع مقدس، باید به جوانان کشور اعتماد شود تا در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش و مراکز علمی تربیت نیروی انسانی معتقد به موازین جمهوری اسلامی است تا ارزش‌های دینی و اعتقادی و انقلابی حفظ شود.

حجت‌الاسلام کرامتی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای تربیت دانش‌آموزان و دانشجویانی ضد دین و سکولار است، افزود: جمهوری اسلامی به نیروهایی قوی و مجرب نیاز دارد زیرا در شرایطی هستیم که باید یک جبهه متحد اسلامی تشکیل دهیم.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، گفت: رژیم صهیونیستی با هدف بازدارندگی در برابر مقاومت اقدام به حملات وحشی‌گری می‌کند، اما نیروهای مقاومت به دفاع از ملت غزه و فلسطین ادامه خواهند داد.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: هنوز حزب الله تمام توانمندی‌های خود را به میدان نیاورده است.

به گزارش ایمنا، نمازگزاران شهر گلپایگان پس از اقامه نماز جمعه این هفته، در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی راهپیمایی و حمایت خود را از جبهه مقاومت و ملت لبنان اعلام کردند.

کد خبر 794152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.