دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای خودرو در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای و کشف ۵۰ پرونده سرقت خودرو و محتویات خودرو با تلاش مأموران پلیس آگاهی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدقاسم طرهانی اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده سطح شهرستان ری، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، دریافت کردند که دو نفر از سارقین که به تازگی از زندان آزاد شده‌اند با همدستی سه نفر دیگر اقدام به سرقت محتویات خودرو می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه چهارم مهر سال جاری ماموران با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه سارقان شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی ۵ سارق را دستگیر کردند.

طرهانی ادامه داد: سارقان پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات به‌عمل آمده به ۵۰ فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان ری و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

کد خبر 794113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.