دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند و ماندگار است

نماینده مردم شهرستان‌ چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند و ماندگارو تمام نشدنی است،همان‌گونه که قرآن کریم یک گنجینه ارزشمند الهی است که با هرمقدار تفسیر باز پیام او و لذت‌های معنوی‌اش تمام شدنی نخواهد بود، دوران دفاع مقدس هم این‌گونه است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی صبح امروز_ جمعه ششم مهر_ در مراسم گرامیداشت سردار شهید محمدرضا زاهدی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند و ماندگارو تمام نشدنی است، همان‌گونه که قرآن کریم یک گنجینه ارزشمند الهی است که با هرمقدار تفسیر باز پیام او و لذت‌های معنوی‌اش تمام شدنی نخواهد بود، دوران دفاع مقدس هم این‌گونه است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس یک دور پیاده کردن دستورات قرآن کریم و حاوی پیام‌های ارزشمندی است که قرن‌ها هم از آن استفاده کنند، تمام نخواهد شد و در طول تاریخ یکی از بهترین و ارزشمندترین مواردی است که در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

نماینده مردم شهرستان‌های چادگان، فریدن، فریدونشهر و بوئین‌میاندشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز نه فقط ایران اسلامی بلکه اسلام، مسلمین و شیعه در اوج عزت و قدرت در دنیا مبادلات سیاسی، اجتماعی و نظامی دنیا را تغییر می‌دهد و حتی بزرگ‌ترین خبرگزاری‌های آمریکا هم حقایق را در این زمینه بیان می‌کنند که برای ما درس است.

حجت‌الاسلام سیاوشی تاکید کرد: خبرگزاری آسوشیتدپرس در آمریکا تحلیل کرده که امروز آن بذرهایی که در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام در ایران کاشتند، به ثمر نشسته و شخصیت‌های ارزشمندی مانند سردار سلیمانی ظهور می‌کنند که محور مقاومت را تشکیل دادند.

وی افزود: شب گذشته محور مقاومت و رزمندگان اسلام از عراق، لبنان، جهاد اسلامی و حماس کل منطقه رژیم غاصب را نا امن و این رژیم را به قبرستانی از وحشت تبدیل کردند و امروز بحث این نیست که آیا این رژیم جعلی پیروز است یا محور مقاومت، بلکه بحث این است که آیا این وعده صادق که نابودی رژیم صهیونیستی است، در این نبرد تحقق پیدا می‌کند یا شامل مراحل بعدی است.

نماینده مردم شهرستان‌های چادگان، فریدن، فریدونشهر و بوئین میاندشت خاطرنشان کرد: هنوز آن انتقام سخت و نابودکننده ایران اسلامی رخ نداده و امروزه به خاطر فرمول‌هایی که از دفاع مقدس داریم قدرت آمریکا شکسته شده و امید رژیم صهیونیستی به هم ریخته است و بحث این است که آیا در این نبرد رژیم غاصب نابود خواهد شد یا در مراحل بعدی است.

حجت‌الاسلام سیاوشی بیان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی نمی‌تواند ندای صلح دهد، پیروز شود یا عقب‌نشینی کند چراکه رزمندگان اسلام وارد میدان نبرد شدند، می‌جنگند و وعده‌های صادق الهی که نابودی این رژیم است را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امروز فقط بخشی از نیروهای جهان اسلام وارد نبرد شدند و هیچ زمانی کمر کفر جهانی و استکبار به اندازه‌ای که امروزه وحشت آن‌جا را فرا گرفته و درحال شکست هستند، نبوده که این اقتدار برای نیروهای اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های چادگان، فریدن، فریدونشهر و بوئین میاندشت در این مراسم تاکید کرد: دشمنان ما بسیار تلاش کردند که جوانان را از نظام جدا کنند، اما وقتی اربعین شروع می‌شود ارتش بیست میلیونی محور مقاومت برای بیعت با امام زمان (عج) و حرکت در مسیر امام حسین (ع) اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند، و این موضوعی است که دشمن هم به آن اغراق کرده است.

حجت‌الاسلام سیاوشی خاطرنشان کرد: دشمن اغراق کرده که ایران اسلامی جوانان و سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست نداده و هر زمانی که مقام معظم رهبری اشاره کند همین جوانان عزیز ایران، استکبار جهانی را درهم خواهند شکست.

کد خبر 794103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.