تردد روان و عادی در محورهای شمالی/ ارتفاعات مه‌گرفته است

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره مه‌گرفتگی ارتفاعات، از تردد عادی و روان محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران رفت و برگشت عادی و روان است.

وی افزود: با توجه به تعطیلات پایان هفته و استفاده حداکثری هموطنان از این فرصت برای سفر به شمال کشور، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای جهت کاهش تصادفات و افزایش احتمال سلامتی مسافران در دستور کار پلیس راه است.

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت تردد هرگونه موتورسیکلت در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان تا ساعت شش صبح روز شنبه مورخ هفتم مهر ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: آمد و شد وسایل نقلیه امدادی در مسیرهای ذکر شده بلامانع است.

جهان‌تاب تصریح کرد: ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس همچنان ادامه داشته و در صورت سنگین بودن حجم ترافیک امروز با صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت ترافیکی مقطعی به‌صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود، یادآور شد: چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی و امروز ششم مهر ماه بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه هم‌اکنون محورهای شمالی دارای مه‌گرفتگی در ارتفاعات است، خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به لغزندگی جاده از سبقت و سرعت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی خودداری کنند و در حاشیه رودخانه‌ها و کنار گذرهای مناطق کوهستانی به احتمال ریزش سنگ اتراق نداشته باشند.

کد خبر 794050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.