استانداردهای دوگانه غرب در مسئله فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: شاهد استانداردهای دوگانه غرب در مسئله غزه و فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمدحسین رجبی _پنجشنبه پنجم مهر_ در مراسم یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ۵۵۰ شهید شهرستان شاهین دژ اظهار کرد: مدیون ایثارگری رزمندگان اسلام هستیم و ایثارگران، شهدای زنده روزهای سخت انقلاب هستند.

وی افزود: روز گذشته مقام معظم رهبری، دفاع مقدس را از جنبه‌های توصیفی و تبیینی مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با بیان اینکه خون شهدای ما در امتداد خون شهدای کربلا است، گفت: دفاع مقدس، خیزش انقلابی مردم انقلابی برای دفاع از انقلاب و مقابله با متجاوزان بود.

رجبی یادآور شد: این یادواره‌های شهدا در امتداد اجلاسیه‌های کنگره ۱۲ هزار شهید استان است.

وی با بیان اینکه بسیجیان گوش به فرمان ولایت و مقام معظم رهبری هستند، ادامه داد: مدیون عظمت و ایثارگری و فداکاری شهدا هستیم.

رجبی تصریح کرد: در اوایل انقلاب با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادیم و امروز به برکت توانمندی جوانان این مرز و بوم به تکنولوژی موشک مافوق صوت دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل درک برای بدخواهان نیست، عنوان کرد: دشمن برای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی دست به هرگونه توطئه زد، اما در همه ناکام مانده است.

رجبی یادآور شد: وعده خدا حق است و پیروزی مستضعفان وعده خداست.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: شاهد استانداردهای دوگانه غرب در مسئله غزه و فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستیم.

رجبی اظهار کرد: برآوردهای غلط از ابتدای انقلاب اسلامی بلای جان دشمنان شده و نقشه‌های آنان را بی‌نتیجه گذاشته است، از همین رو دشمن در فتنه ۱۴۰۱ با ادارک‌سازی غلط وبا استفاده از ابزار رسانه و جنگ شناختی و ترکیبی به میدان آمده بود.

کد خبر 794018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.