وزش شدید باد در ورزشگاه سردار آزادگان جلوی بازی تاکتیکی را گرفت

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: وزش شدید باد و شرایط جوی در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین سبب شد تا هر دو تیم نساجی و شمس‌آذر نتوانند بازی تاکتیکی خوبی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ساکت الهامی _‌پنجشنبه پنجم مهر_ در نشست بعد از بازی با تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین اظهار کرد: وزش شدید باد و شرایط جوی سبب شد تا هر دو تیم نتوانند بازی تاکتیکی خوبی انجام دهند و با این اوصاف در مورد مسایل فنی بازی نمی‌توان زیاد حرف زد.

وی افزود: در نیمه اول وزش باد ۳۰ درصد به نفع ما بود، اما در نیمه دوم ۸۰ درصد به ضرر تیم ما تمام شد، البته تیم شمس‌آذر به شرایط جوی آشنایی داشت و بازی خود را منطبق با شرایط و استادیوم تنظیم کرده بود، در حالی که بازی در این شرایط برای ما کمی دشوار شد.

سرمربی نساجی با بیان اینکه به طور طبیعی هنگامی که وزش باد امکان انجام یک بازی خوب را از ما گرفت، عقب نشینی کردیم، گفت: ورزشگاه سردار آزادگان جزو استادیوم‌های خوب و مجهز لیگ برتر بوده و از چمن باکیفیتی برخوردار است.

الهامی افزود: تیم شمس‌آذر قزوین در این بازی مالکیت توپ بیشتری داشت و ما هم می‌توانستیم در پنج دقیقه آخر برنده بازی باشیم، اما نتیجه مساوی برای هر دو تیم عادلانه بود. شمس‌آذر فوتبال خوبی بازی کرد و موقعیت‌های ایستگاهی زیادی به دست آورد، اما تیم ما هم موقعیت داشت و می‌توانست پیروز بازی باشد.

کد خبر 794016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.