تیم شمس‌آذر به حمایت ویژه هواداران نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: تیم شمس‌آذر به حمایت هواداران به صورت ویژه نیاز دارد و نباید ورزشگاه قزوین در روزهای بازی خالی از تماشاگر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی _پنج‌شنبه پنجم مهر_ در نشست خبری پس از بازی با تیم نساجی مازندران که در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از بازیکنان تیم شمس‌آذر حتی سابقه بازی در لیگ برتر را نداشته و در لیگ های دسته یک و دو فوتبال بازی کرده‌اند، بنابراین آمادگی کامل آنها نیاز به زمان دارد.

وی افزود: در بازی با نساجی حتی با اخراج بازیکن تیم ما در نیمه اول ۱۰ نفره توانستدر زمین برتر باشد و همین فشارهای پشت سر هم سبب شد تا تیم نساجی نیز اخراجی بدهد و هر دو تیم ۱۰ نفره به بازی ادامه دهند.

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین با بیان اینکه بازی کاملاً یک طرفه را شاهد بودیم و توانستیم انواع فشارها را به حریف وارد کنیم، گفت: در تمام دقایق بازی تیم برتر زمین بودیم و چهار برابر حریف مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشتیم.

دقیقی ادامه داد: بازیکنان شمس‌آذر امشب شجاعانه و جسورانه بازی کردند، به ویژه فخریان که توانست بازی خوبی را به نمایش گذاشته و موقعیت‌های گلزنی زیادی را به وجود آورد و از علی وزیرپناه هم بازی با کیفیت و خوبی را مشاهده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازی توانستیم موقعیت ها بسیاری به وجود آورده و شرایط خوبی را مهیا کنیم که متاسفانه به گل منجر نشد. شرایط بازی و موقعیت هایی که تیم شمس آذر به دست آورد، حداقل باید با ۲ گل و پیروزی از زمین خارج می‌شد.

سرمربی شمس‌آذر با اشاره به اینکه تیم نساجی کوشید با تعویض‌های متعدد مقداری فشار بازی را کم کند، گفت: تیم شمس‌آذر به حمایت هواداران به صورت ویژه نیاز دارد و نباید ورزشگاه قزوین در روزهای بازی خالی از تماشاگر باشد.

کد خبر 794015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.