مدیران استانی به اجرای پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری کمک کنند

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه نیروگاه زباله‌سوز ساری یک پروژه ملی و استانی است، گفت: برای به ثمر رساندن این پروژه باید همه مدیران استان کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، پرویز شعبانی شامگاه _پنجشنبه پنجم مهر_ در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه نیروگاه زباله سوز ساری در شورای شهر با اشاره به مسائل حوزه پسماند و ایجاد چالش‌هایی برای مدیریت شهری اظهار کرد: اتمام پروژه نیروگاه زباله‌سوز می‌تواند بخش اعظم این مشکلات را برطرف کند، اما با توجه به همه تلاش‌های صورت گرفته این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

وی افزود: تکمیل نیروگاه زباله‌سوز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران استانی و شهرستانی بخصوص اعضای شورای شهر ساری و همچنین مدیران شهرداری است.

رئیس شورای شهر ساری از پیشرفت ۹۸ درصدی ابنیه این پروژه خبر داد و گفت: با این حال نیروگاه در حدی نیست که به عنوان یک پروژه افتتاح شود.

وی با بیان اینکه باید دید که چه موانعی برای اجرایی شدن این نیروگاه وجود دارد، بیان کرد: البته برطرف کردن این موانع فقط بر عهده شهرداری نیست، بلکه این یک پروژه ملی و استانی است و برای به ثمر رساندن آن باید همه مدیران استان کمک کنند.

محمدحسین قبادی شهردار ساری ضمن انتقاد از عملکرد شرکت مجری طرح اظهار کرد: جلسات متعددی با حضور مدیران کشوری و استانی برگزار شده است، اما همچنان موانع متعددی برای اجرای این طرح وجود دارد و در شرکت مجری هم اراده‌ای جدی برای رفع آن دیده نمی‌شود.

وی گفت: شهرداری ساری علاقمند است که هر چه زودتر این پروژه به سر انجام برسد، چون باعث برطرف شدن بسیاری از مشکلات موجود خواهد شد.

کد خبر 793968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.