اجرای صحیح برنامه‌ها و تبعیت از سیاست‌ها، راهگشای مشکلات کشور است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه‌ دشمن در چهار دهه گذشته، گفت: می‌توانیم با اجرای صحیح طرح‌ها، برنامه‌ها و با راهبردهای اصولی و تبعیت از سیاست‌ها حرکت کنیم و مشکلات کشور را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر محمد باقری با حضور در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پنجم مهرماه سالروز عملیات بزرگ ثامن‌الائمه که منجر به آزادسازی آبادان شد؛ افزود: اعتماد به قدرت درونی و ناامید نشدن، ابداع و ابتکار و حرکت در مسیر یک راهبرد جدید باعث شد حصر آبادان شکسته شود و امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم‌ها، تهدیدها و فشارها می‌تواند از این راه حل که بارها در دفاع مقدس تجربه و تمرین شده است و قابل بازیابی و تکرار است برای برون رفت خود از همه مشکلات استفاده کند.

سرلشکر باقری با تأکید بر اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان، تصریح کرد: از عمق جان معتقدیم که این مجمع مهمترین مسئولیت را در جمهوری اسلامی بر عهده دارد. حقیقتاً به لطف خداوند و با عنایت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم، فرمانده معظم کل قوا در جهت تبیین سیاست‌ها، راهبردها و اداره و فرماندهی نیروهای مسلح ویژگی‌های بی‌بدیلی دارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منطقه غرب آسیا را منطقه حساسی در جهان عنوان کرد و گفت: به مرور بعد از جنگ جهانی دوم این منطقه به مهم‌ترین منطقه جهان تبدیل شده است و بسیاری از اندیشمندان معتقدند حاکمیت بر این منطقه، حاکمیت بر جهان است و قوی‌ترین کشور جهان کشوری است که در این منطقه قدرت بالاتری را داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران طی ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب با وجود تحریم‌ها و تهدیدها توانست آرمان فلسطین را احیا کند و محور مقاومت را شکل دهد، افزود: رهبری و مدیریت مقام معظم رهبری منطقه را به نحوی پیش برد که آمریکا با هزینه نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد دلار مجبور به تخلیه از منطقه عراق، افغانستان و… شود و نتواند به اهداف شوم خود برسد.

سرلشکر باقری در پایان با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی با غافلگیری هوشمندانه توسط مردم فلسطینی که در محاصره کامل بودند منجر به شکست رژیم صهیونیستی شد، تصریح کرد: رژیم منحوس به شدت احساس حقارت و شکست کرد و نتوانست با رزمندگان فلسطینی مقابله کند، از این‌رو متوسل به جنایت علیه مردم بی دفاع، کودکان و زنان شد و این توحش در تاریخ ماندگار خواهد شد.

کد خبر 793920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.