توزیع کتاب «شهدا دبیرستان صائب» در ۲۵ آبان ۱۴۰۳

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از توزیع کتاب «شهدا دبیرستان صائب» در روز بیست‌وپنجم آبان و یادآور تشییع ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن عملیات محرم ۱۳۶۱ به همت معاونت فرهنگی شهرداری این منطقه خبر داد.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های ستاد مهر در معاونت فرهنگی شهرداری منطقه یک اصفهان اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های ستاد مهر معاونت فرهنگی این منطقه اقدام به رونمایی از کتاب «شهدا دبیرستان صائب» کرده است.

وی افزود: در راستای بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دبیرستان صائب واقع در این منطقه در طول هشت سال جنگ تحمیلی ۱۰۰ شهدای دانش‌آموز تقدیم جمهوری اسلامی کرده است و تاکنون روی این موضوع اقدامی صورت نگرفته و اطلاع‌رسانی نشده است، در این راستا معاونت فرهنگی شهرداری این منطقه اقدام به تهیه و تدوین کتاب «شهدا دبیرستان صائب» کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تاکید کرد: این کتاب توسط انتشارات سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری منتشر شده است و قرار است در بیست‌وپنجم آبان سال جاری که روز حماسه و ایثار مردم اصفهان و یادآور تشییع ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن عملیات محرم در سال ۱۳۶۱ است، تقدیم خانواده شهدای این دانش‌آموزان شود.

رضی‌زاده گفت: هدف از انتشار این کتاب علاوه‌بر پاسداشت مقام شهدای این منطقه، آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان به‌ویژه دانش‌آموزان با شهدای دانش‌آموز بوده است و تلاش کردیم در این کتاب به جنبه‌های مختلف این ۱۰۰ شهید دانش‌آموز پرداخته شود.

کد خبر 793890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.