از ماجرای به سرقت رفتن کابل‌های برق معادن تا زوج سارقی که به دام پلیس افتادند

شش فقره سرقت در پرونده سارقان کابل‌های برق معادن، اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌های شهر اصفهان، ادامه زندگی زوج سارق پشت میله‌های زندان، دستگیری پنج مالخر اموال مسروقه در خمینی شهر و پایان کار خرده فروشان مواد مخدر در فریدن را در بسته خبری انتظامی ایمنا می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری انتظامی امروز به سراغ اقدامات پلیس برای به دام انداختن خاطیان، قاچاقچیان، ساماندهی معتادان متجاهر و ارتقای امنیت اجتماعی استان اصفهان رفتیم که اخبار آن را تحت عنوان سرقت کابل‌های برق معادن، پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز شهر اصفهان، ادامه زندگی زوج سارق پشت میله‌های زندان، دستگیری مالخران اموال مسروقه و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در فریدن می‌خوانید.

۶ فقره سرقت در پرونده سارقان کابل‌های برق معادن

هادی کیان مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی از سرقت کابل‌های برق فشار قوی از معادن سنگ بخش میمه شهرستان، دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی بخش میمه با انجام اقدامات تخصصی و جمع آوری سرنخ‌های موجود، هویت دو سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از حصول اطمنیان از موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اعتراف سارقان به شش فقره سرقت کابل برق از معادن سنگ بخش میمه خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

از ماجرای به سرقت رفتن کابل‌های برق معادن تا زوج سارقی که به دام پلیس افتادند

اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌های شهر اصفهان

احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز و به منظور رسیدگی به مطالبات و رفع نارضایتی مردم در خصوص تردد معتادان متجاهر و فعالیت مجرمانه چند خرده فروش مواد مخدر در یکی از پارک‌های هسته مرکزی شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در قالب اجرای طرح آرامش در شهر ۱۱ به این محل اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق شدند چهار خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهانبا اشاره به اینکه در این عملیات هشت معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند از شهروندان خواست اخبار و گزارشات خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر و ولگرد در محلات را از طریق تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراصفهان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.

ادامه زندگی زوج سارق پشت میله‌های زندان

حمزه بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان بویین‌میاندشت اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات تخصصی و بررسی‌های میدانی زن و شوهر سابقه‌داری را در ارتباط با این سرقت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به کشف ۶۰۰ میلیون ریال طلاجات مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

از ماجرای به سرقت رفتن کابل‌های برق معادن تا زوج سارقی که به دام پلیس افتادند

دستگیری ۵ مالخر اموال مسروقه در خمینی شهر

غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: طرح شناسایی و برخورد با مالخران اموال مسروقه به مدت سه روز توسط کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح از ۱۷ واحد ضایعاتی در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد که در نهایت پنج نفر از افرادی که در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به کشف مقادیری سیم و کابل برق و کابل های مخابراتی و سایر اموال مسروقه در این بازدیدها اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پایان کار خرده فروشان مواد مخدر در فریدن

جواد افشاری، فرمانده انتظامی شهرستان فریدن اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با هدف دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات هدف و آلوده اجرایی شد.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موفق شدند هشت خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و در چند عملیات دقیق و هماهنگ دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با اشاره به کشف مقادیری انواع مواد مخدر در این طرح خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 793881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.