رسیدگی به ۱۵۴ پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده‌ای البرز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از رسیدگی به ۱۵۴ پرونده تخلف شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

علی زندی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از البرز گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری ۱۰۷ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش‌های کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۱ با تشکیل ۹ جلسه برگزار شد.

وی افزود: بر همین اساس ۴۰ پرونده ماده ۱۲ ویژه شرکت های حمل و نقل کالاومسافر در این اداره کل برگزار شدکه آرای صادر شده به شرکت های حمل و نقلی ابلاغ گردید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در ادامه به تشکیل کمیسیون ماده ۱۴ (مالکین ناوگان) نیز اشاره کرد و گفت: این کمیسیون در کنار کمیسیون‌های ماده ۱۱ (رانندگان بخش کالا و مسافر) و ماده ۱۲ که به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی می‌کنند، در بازه زمانی مذکور به تخلفات مالکین ناوگان در ۷ پرونده رسیدگی نموده است.

زندی فر تصریح کرد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام گیرد.

کد خبر 793874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.