رفع مشکلات ترافیک شهری از مطالبات اصلی مردم ارومیه است

استاندار آذربایجان‌غربی رفع مشکلات حوزه حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری را از جمله مطالبات اصلی مردم ارومیه دانست و گفت: با تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی، پروژه‌های مدیریت شهری چون اجرای بی.آر.تی را می‌توان در سطح ملی برای شهر ارومیه پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان امروز _پنجشنبه پنجم مهر_ در جلسه مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تاثیر نبود هماهنگی بین دستگاه‌ها در طولانی شدن پروژه‌ها و متضرر شدن مردم اظهار کرد: جهت تسریع روند انجام پروژه‌ها، باید کارگروهی به صورت هفتگی برای رفع مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری تشکیل شود.

وی همچنین با بیان وظایف کارگروه حل مسائل مدیریت شهری ارومیه افزود: در این کارگروه ضمن احصای مسائل شهری، اولویت‌های پروژه‌های شهری شناسایی و دسته‌بندی شود تا در قالب ملی و استانی پیگیر رفع مشکلات شویم.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید به ضرورت پیگیری جدی مصوبات این کارگروه گفت: از ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای رفع مشکلات استفاده شود و در کنار تعیین تکلیف و ابلاغ مصوبات، بر اجرای مصوبات نیز نظارت مستمر صورت پذیرد.

معتمدیان همچنین رفع مشکلات حوزه حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری را از جمله مطالبات اصلی مردم ارومیه دانسته و اضافه کرد: با تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی، پروژه‌های مدیریت شهری چون اجرای بی.آر.تی را می‌توان در سطح ملی برای شهر ارومیه پیگیری کرد.

معتمدیان با اشاره به متضرر شدن مردم از اختلاف بین دستگاه‌ها یادآور شد: با هماهنگی شهرداری ارومیه و دستگاه‌های اجرایی، بسیاری از مشکلات مدیریت شهری رفع خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر ارومیه خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های قانونی برای تامین منابع مالی مورد نیاز اتمام پروژه‌های شهری استفاده شود.

کد خبر 793839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.