مدیران با مردم مدارا کنند

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: مدیران و مسئولان باید با مردم مدارا کنند و تکریم ارباب رجوع در ادارات مدنظر قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز _پنجشنبه پنجم مهر_ در پنجمین جلسه شورای اداری استان کردستان در سالن پیامبر اعظم استانداری، اظهار کرد: ادب و احترام به مردم از جمله نکات ضروری است که باید همواره مدیران و ادارات آن را سرلوحه رفتار خود قرار دهند.

وی افزود: دولت باید برای مردم کار بکند و با آنها مدارا کند چون مردم ولی نعمت ما هستند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: باید جلوی اشتباهات فاحش را گرفت اما لغزش را ممکن است همه داشته باشند و باید آن را رفع کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: به دنبال اینکه بدی‌های آدم‌ها را بازگو کنید نباشید و مشغولیت در کار خود و خدمت کردن به دیگران را در دستور کار قرار دهید.

ضرورت رفع فقر و ایجاد اشتغال برای جوانان در کردستان

ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه اظهار کرد: ضروری است که در راستای رفع فقر مردم تلاش مضاعفی صورت بگیرد؛ با توجه به سوابق درخشان استاندار جدید امیدواریم که حضور ایشان منشا ترقی برای استان کردستان باشد.

وی افزود: این استان ۱۷ هزار شهید و جانباز و اسیر را تقدیم اتقلاب کرده و ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های طبیعی و معدنی و گردشگری دارد که تدبیر همه مدیران را برای توسعه و پیشرفت استان می‌خواهد.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: برای بهره‌گیری از ظرفیت جوانان توانمند و ایجاد کارخانجات برای اشتغال آن‌ها و رونق محیط کسب و کار باید برنامه‌ریزی در استان صورت بگیرد.

ماموستا رستمی عمل به وعده‌ها و گزاردن ناظر برای نظارت بر امور را نیز از استاندار کردستان خواستار شد و ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و مرز ترانزیتی باشماق می‌توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد.

وی با بیان اینکه باید برای مردم فداکاری کرد، گفت: باید به میان مردم رفت و به خواسته‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

کد خبر 793830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.