تصمیم جدید همسترکامبت برای سال ۲۰۲۵ 

همسترکامبت از نقشه راهی جدید برای سال ۲۰۲۵ رونمایی و اعلام کرد که قصد دارد توکن‌ها را پس بگیرد و به‌طور منظم بین بازیکنان توزیع کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، بازی تلگرامی محبوب همستر کامبت از برنامه‌های خود تا پایان سال ۲۰۲۴ و برای سال ۲۰۲۵ از جمله راه‌اندازی یک پلت‌فرم بازی Web۳ برای گسترش بازی‌های خود رونمایی کرد.

تیم سازنده این بازی Web۳ در بیست‌وپنجم سپتامبر، نقشه‌راه جدیدی را فاش کرد که جزئیات برنامه‌های خود را برای سه ماهه آخر ۲۰۲۴ و سال ۲۰۲۵ شرح می‌دهد و اعلام کرد برنامه‌های آن برای باقی سال ۲۰۲۴ شامل یکپارچه‌سازی سیستم‌های پرداخت خارجی، راه‌اندازی بازی‌های جدید در اکوسیستم همستر و ادغام توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) به‌عنوان دارایی‌های درون بازی است.

برنامه‌ جدید همسترکامبت برای سال ۲۰۲۵ 

همسترکامبت در نخستین روزهای معرفی به‌سرعت میلیون‌ها گیمر را به خود جذب کرد. این بازی کلیکی خیلی زود فضای مجازی را به خود اختصاص داد و در ۸۱ روز اول ۲۳۹ میلیون کاربر جذب کرد. از آن زمان تاکنون نیز بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر داشته است.

حفظ کاربران در ایردراپ همسترکامبت

تیم همسترکامبت در بیست‌وسوم سپتامبر تخصیص‌های مربوط به رویداد ایردراپ مورد انتظار خود را فاش کرد. از ۳۰۰ میلیون کاربر آن، تنها ۱۳۱ میلیون نفر واجد شرایط دریافت ایردراپ خود هستند که تنها ۴۳ درصد از کل کاربران آن را تشکیل می‌دهد. ۲.۳ میلیون کاربر نیز به دلیل استفاده از تقلب از بازی محروم شدند.

یکی از چالش‌های بازی‌های Web۳، درگیر نگه داشتن کاربران پس از ایردراپ است. با این حال تیم همسترکامبت اعلام کرد که استراتژی‌هایی برای حفظ کاربران دارد. این تیم اظهار کرد که ارزش توکن‌های توزیع‌شده بین کاربران پس از ایردراپ ممکن است بیشتر باشد. در اصل ۱۱.۲۵ درصد توکن‌هایی که پس از فصل اول توزیع می‌شوند، ۱۰ ماه پس از فهرست شدن قفل خواهند شد که با توجه به توسعه سریع پروژه، ارزش این توکن‌ها قابل‌توجه خواهد بود.

برنامه‌ جدید همسترکامبت برای سال ۲۰۲۵ 

این تیم همچنین اظهار کرد که نه‌تنها بر درآمد، بلکه بر ارزش پیشنهادی مربوط به بازی‌های درون اکوسیستم خود تمرکز خواهد کرد. این رویکرد با روش سنتی متفاوت است. تیم همستر اعلام کرد که قصد دارد با ترکیب بهترین‌های Web۲ و Web۳ و ایجاد محتوای جذاب، بازیکنان بیشتری را وارد بازار کنند.

همسترکامبت در دسامبر ۲۰۲۴ نیز یک شبکه تبلیغاتی اختصاصی راه‌اندازی خواهد کرد که توسط بازی‌های موجود در اکوسیستم همستر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و درآمد حاصل از شبکه تبلیغاتی برای بازخرید توکن‌ها و توزیع آن‌ها به‌عنوان پاداش استفاده می‌شود.

بازخرید توکن مشابه با خرید سهام عمل می‌کند که برای مقابله با بی‌ثباتی قیمت انجام می‌شود. این مفهوم به پروژه‌ای اشاره دارد که از منابع خود برای خرید مجدد توکن‌های خود از دارندگان، به قیمت بازار استفاده می‌کند. در همین حال توکن‌سوزی زمانی اتفاق می‌افتد که پروژه‌های رمزنگاری، توکن‌ها را به آدرس‌های در حال سوختن ارسال و برای همیشه آن‌ها را از عرضه در گردش بازار حذف می‌کنند. این اقدام موجب کمبود می‌شود و ممکن است منجر به افزایش قیمت رمزارز شود.

بازی Web۳ همچنین فاش کرد که در سال ۲۰۲۵، قصد دارد یک بازار توکن غیرقابل تعویض ایجاد و یک قهرمانی رقابتی گروهی برگزار کند که مرحله دوم ایردراپ آن را تسهیل می‌کند.

برنامه‌ جدید همسترکامبت برای سال ۲۰۲۵ 

کد خبر 793742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.