اعطای وام قرض‌الحسنه برای استفاده از سرویس مدارس در قزوین

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین گفت: والدینی که دو یا چند فرزند آن‌ها از سرویس مدرسه استفاده می‌کنند، می‌توانند به ازای هرکدام از فرزندان خود وام قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی از شهرداری دریافت کنند.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصویب اعطای تسهیلات تشویقی به والدین برای استفاده از سرویس مدارس خبر داد و اظهار کرد: والدینی که دو یا چند فرزند آن‌ها از سرویس مدرسه استفاده می‌کنند، می‌توانند به ازای هرکدام از فرزندان خود وام قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی از شهرداری دریافت کنند.

وی از ساخت و راه‌اندازی سایت پردازش و تفکیک زباله جدید با صرف اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در قزوین خبر داد و افزود: در حال حاضر روزانه ۷۵۰ تن زباله وارد سایت پسماند محمدآباد می‌شود که تنها ۳۲۰ تن آن وارد خط پردازش و بازیافت شده و باقی‌مانده آن به لندفیل رفته و دفن می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: برای پردازش و تفکیک حدود ۴۳۰ تن پسماند و زباله در روز به یک سایت پردازش و تفکیک پسماند جدید نیاز داریم که در همین راستا شورای شهر قزوین با ساخت خط پردازش جدید با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان موافقت کرده است.

اللهیاری ادامه داد: به سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اجازه داده شده است که از طریق برگزاری مناقصه نسبت به جذب پیمانکار برای ساخت این سایت پردازش جدید اقدام کند.

وی با اشاره به اهتمام شورای شهر برای تداوم نهضت آسفالت گفت: در همین راستا مجوز پروژه آسفالت خیابان زندان مرکزی شهر قزوین در ناحیه شهری یا شهرک چوبیندر هم در صحن شورای شهر قزوین صادر شده است.

کد خبر 793728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.