نتایج روز دوم مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی فوتسال / شگفتی‌سازی ونزوئلا و صعود پاراگوئه

تیم‌های ملی فوتسال ونزوئلا و پاراگوئه با شکست‌ اسپانیا و افغانستان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۴ صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان روز گذشته _چهارشنبه چهارم مهر_ پیگیری شد و تیم‌ملی فوتسال ونزوئلا با شگفتی‌سازی مقابل اسپانیای مدعی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جهان شد، همچنین تیم‌ملی فوتسال پاراگوئه مانع شگفتی‌سازی افغانستان شد و به جمع هشت تیم برتر دنیا صعود کرد.

اسپانیا ۱ - ونزوئلا ۲

تیم‌های ملی فوتسال اسپانیا و ونزوئلا روز گذشته از ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی یونیورسال شهر اندیجان در یکی از بازی‌های مهم به مصاف یکدیگر رفتند که در اوج شگفتی تیم‌ملی فوتسال ونزوئلا با نتیجه دو بر یک مقابل ماتادورها به برتری رسید تا برخلاف پیش‌بینی‌ها راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی شود.

نتایج روز دوم مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی فوتسال / شگفتی‌سازی ونزوئلا و صعود پاراگوئه

ابتدا برای تیم‌ملی فوتسال ونزوئلا، خوزه ویالبس در دقیقه ۱۲ دروازه ماتادورها را باز کرد تا این گل آغاز شگفتی‌سازی نماینده آمریکای‌ جنوبی مقابل یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتسال جهان باشد. دقیقه ۲۳ رائول گومز گل مساوی را وارد دروازه ونزوئلا کرد تا ضمن خارج کردن تیمش از شوک امیدها را برای بازگشت زنده کند، اما این پایان کار نبود، چراکه دقیقه ۳۸ ویکتور کاره‌نو گل برتری تیم ونزوئلا را به ثمر رساند تا جواز صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی را صادر کند و بزرگ‌ترین شگفتی جام دهم رقم بخورد.

افغانستان ۱ - پاراگوئه ۳

تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و پاراگوئه از ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته نیز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی یک به یک به پایان رسید. اما در وقت‌های اضافه، این تیم‌ملی فوتسال پاراگوئه بود که با به‌ثمر رساندن دو گل پیاپی، در مجموع با نتیجه سه بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

نتایج روز دوم مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی فوتسال / شگفتی‌سازی ونزوئلا و صعود پاراگوئه

ابتدا افغانستان بود که به گل اول دست پیدا کرد و نیمه اول را با برتری به رختکن رفت و پس اینکه بازی در نیمه دوم به تساوی کشیده شد باز هم شاگردان مجید مرتضایی، سرمربی ایرانی افغانستان بودند که حملات بیشتری انجام دادند و اواخر نیمه دوم هم دست به بازی پاورپلی زدند تا در وقت‌های قانونی به برتری برسند که این اتفاق رخ نداد.

کد خبر 793687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.