«فرشاد مهدی‌پور» معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت‌ ملی شد

دبیر شورای عالی امنیت ملی در حکمی فرشاد مهدی‌پور را به عنوان معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه این شورا منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دبیر شورای عالی امنیت ملی در حکمی فرشاد مهدی‌پور را به عنوان معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه این شورا منصوب کرد؛ مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و از مدیران باسابقه رسانه ای است.

گفتنی است، فرشاد مهدی پور متولد ۱۳۵۷ و دانش آموخته مقطع دکترای سیاستگذاری فرهنگی است.

از جمله سوابق مطبوعاتی وی می توان به موسس و سردبیر روزنامه صبح نو، عضو هیات مدیره خبرگزاری مهر و روزنامه‌های جام‌جم، صبح‌نو و تهران‌تایمز و سایت خبری فردا، مدیر خبرگزاری‌های خانه ملت و شانا (پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت)، سردبیری هفته نامه‌ های پنجره، سروش‌ هفتگی و آینده سازان، دبیری روزنامه های همشهری و خبر و خبرنگاری در روزنامه‌های قدس و جام‌جم و خبرگزاری فارس اشاره کرد.

همچنین از جمله سوابق پژوهشی وی موسس مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و … است.

مهدی پور همچنین دارای تالیفاتی در حوزه ارتباطات، رسانه و فضای مجازی است.

پیش از این، رضا سراج معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بود که پس از تحمل یک دوره بیماری صبح شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم سراج پیش از حضور در شورای عالی امنیت ملی، ریاست دانشکده و پژوهشکده پیامبر اعظم (ص) دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ریاست سازمان بسیج دانشجویی و معاونت سیاسی قرارگاه ثارالله (ع) را در اختیار داشت.

وی تالیفات در زمینه‌های راهبردی، سیاسی و فرهنگی داشته است و سابقه راهنمایی و داوری رساله‌های دکتری متعددی را در کارنامه خود برجای گذاشته است. خرداد ۱۴۰۲، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده این مرحوم را تحریم کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس، کارشناس ارشد مسائل راهبردی و عضو هیات علمی دانشگاه بود.

کد خبر 793665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.