بی‌تجربگی از عوامل اصلی نتیجه نگرفتن شمس‌آذر است

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: در چند دیدار گذشته بی‌تجربگی در مدیریت بازی و عدم استفاده از موقعیت‌ها یکی از عوامل اصلی نتیجه نگرفتن ما بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی امشب _چهارشنبه چهارم مهر_ در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: هر دو تیم شمس‌آذر قزوین و نساجی مازندران جزو معدود تیم‌های خصوصی لیگ برتر ایران هستند و باید از مدیران بخش خصوصی تشکر کرد که قدم‌های بزرگی را در مسیر توسعه فوتبال در ایران برمی‌دارند.

وی افزود: نساجی مازندران تیمی ریشه‌داری است و از کادر فنی و امکانات خوبی برخوردار است و در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر نیز بازیکنان باکیفیت و باسابقه‌ای که حتی سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارند، به خدمت گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با بیان اینکه در چهار مسابقه اخیر بازی باکیفیت و تماشاگرپسندی را ارائه کردیم، گفت: در برابر تیم ملوان بندرانزلی نتوانستیم تیم همیشگی باشیم، اما امیدوارم بازی فردا با حداقل اشتباه و حداکثر استفاده از موقعیت‌هایمان بتوانیم ضمن کسب هر سه امتیاز این دیدار جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم.

دقیقی تصریح کرد: تیم ما بازیکنانی جوان و کم تجربه‌ای را در این فصل به خدمت گرفته و باید به آنان و کادر فنی فرصت داده شود تا شاکله اصلی تیمی خود را در ادامه راه پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در چند دیدار گذشته بی‌تجربگی در مدیریت بازی و عدم استفاده از موقعیت‌ها یکی از عوامل اصلی نتیجه نگرفتن ما بود، ادامه داد: تا جایی که در وقت‌های اضافه نیمه دوم گل‌های زیاد و بی‌موردی را دریافت کرده‌ایم.

سرمربی تیم شمس‌آذر با یادآوری اینکه بازی خوب و باکیفیت اما بدون نتیجه بی‌فایده است، گفت: تیم شمس‌آذر باید به دنبال کسب حداکثر امتیازها باشد تا در جدول رقابت‌ها به جایگاه مطلوبی برسد، تیم ما در فصل گذشته و در چند بازی لیگ امسال نشان داده که لیاقت بیشتر از اینها را دارد.

دقیقی با بیان اینکه خیلی زیاد به ظرفیت، استعداد و توانایی بازیکنانم ایمان و اعتقاد دارم، اضافه کرد: با همین بازیکنان نیز می‌توانیم به نتایج خیلی‌بهتری در ادامه مسابقات لیگ برتر دست پیدا کنیم و علاوه بر کیفیت بازی با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

وی با اشاره به اینکه تیم شمس‌آذر به حمایت تماشاچیان و جوانان ورزش دوست قزوین به شدت نیاز دارد، ادامه داد: حضور و تشویق هواداران در ورزشگاه انگیزه‌ای فوق‌العاده و مضاعف به بازیکنان جوان ما می‌دهد و هواداران ما همانند گذشته باید یار دوازدهم تیم خود باشند و امیدواریم که در بازی فردا نیز به یاری ما آمده و از بازی خوب شمس‌آذر لذت ببرند.

کد خبر 793625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.