اجرای ۳۶۴ برنامه در محلات اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس ۳۶۴ برنامه در سطح محلات شهر اصفهان در دست اجرا است که شامل برگزاری یادواره شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان، اجرای نمایشگاه‌های دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی، شب شعر حماسه و مقاومت و... است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت این هفته، از سی‌ویکم شهریورماه تا ششم مهرماه، برنامه‌های متنوعی را برای اجرا در سطح شهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری برنامه‌های متنوع دفاع مقدس این است که کل سطح شهر آکنده به عطر شهدا و ایثارگری‌ها شود، افزود: ۳۶۴ برنامه را برای اجرا در سطح محلات شهر اصفهان در دست اجرا داریم که شامل برگزاری یادواره شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان، اجرای نمایشگاه‌های دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی، شب شعر حماسه و مقاومت، روایتگری، ساخت کلیپ، غبار روبی مزار شهدا در محلات، اجرای نمایش خیابانی، گلستان گردی، پخش فیلم و مستند، مسابقات ورزشی تفریحی و همایش پیاده‌روی، مسابقه نقاشی و دلنوشته است.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین ویژه برنامه‌ای در گلستان شهدا به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس با نام «برای یک لبخند» به مدت سه شب تدارک و اجرا می‌شود؛ این ویژه برنامه با روایتگری راویان و مرور خاطرات طنز و شاد دفاع مقدس همراه با اجرای فیلم قلب رقه ویژه شهروندان برگزار می‌شود.

حیدری ادامه داد: این برنامه‌ها با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهایی همچون آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی و مساجد و کانون های مردم نهاد برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های اصلی در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حضور نوجوانان و جوانان در تمامی محلات شهر در برنامه‌ها است، تصریح کرد: غرفه‌های آموزشی و فرهنگی با رویکرد معرفی سبک زندگی برتر از برنامه‌های جانبی ویژه برنامه «برای یک لبخند» است که آماده خدمات به شهروندان محترم است.

کد خبر 793557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.