فرهنگ ایثار و شهادت را باید به دانش‌آموزان آموزش دهیم

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز را باید زنده نگه داریم و فرهنگ ایثار و شهادت را به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

به گزارش خبرگزرای ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در حاشیه برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، سرداران و ۱۱۱۰ شهید منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در دبیرستان پسرانه هاتف اظهار کرد: با توجه به اینکه دبیرستان شهدای هاتف دارای بیشترین شهدای دانش‌آموز در شهر اصفهان است و یکی از دبیرستان‌های شاخص این منطقه محسوب می‌شود، تصمیم گرفتیم ویژه‌برنامه بزرگداشت شهدای دانش‌آموز را در این دبیرستان برگزار کنیم.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه یادآوری به دانش‌آموزان است که در مدرسه‌ای درس می‌خوانند که بیش از ۳۵ سال پیش، دانش‌آموزان آن جان خود را برای آینده فرزندان این کشور فدا کردند و به مقام والای شهادت رسیدند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: این یادآوری کمک می‌کند تا دانش‌آموزان بدانند که روی چه نیمکت‌هایی نشسته‌اند و با چه تاریخ و فرهنگی در ارتباط هستند.

صیرفی‌نژاد گفت: یاد و خاطر شهدای دانش‌آموز را باید زنده نگه داریم و فرهنگ ایثار و شهادت را به دانش‌آموزان آموزش دهیم.

وی ادامه داد: این برنامه با اجرای سرود دانش‌آموزی و سخنرانی‌هایی به‌صورت خلاصه و مفید برگزار شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرشان کرد: امیدواریم این برنامه بتواند رسالت خود را در برابر شهدای دانش‌آموز به‌خوبی به انجام برساند.

کد خبر 793492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.