ایران تعیین کننده معادلات منطقه است

استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن تلاش زیادی برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران داشته اما اکنون ایران تعیین کننده معادلات منطقه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: وحدت و انسجام خنثی کننده تمام تحریکات دشمنان خواهد بود و چه بسا که این موضوع تا کنون در صحنه های مختلف به اثبات رسیده است.

وی افزود: حضور پیشکسوتان دفاع مقدس باید منجر به ترسیم ارزش ها برای نسل جوان شود.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امروز اگر وضعیت ایران قبل از انقلاب، بیان و یادآوری نشود، نمی توانیم زحمات و تلاش های صورت گرفته در دوره دفاع مقدس را بیان کنیم.

حسین‌نژاد از امام راحل به عنوان یک بیدارگر در مسیر حفظ ارزش ها یاد کرد و ادامه داد: دشمنان به آرامی انسان‌ها را از مسیر تکاملی دور می کردند تا انقلاب اسلامی رخ ندهد و این اقدام را با ترورها و تجزیه طلبی ها انجام دادند، اما نتوانستند نتیجه‌ای کسب کنند.

وی ادامه داد: پس از توفیق نیافتن دشمن آن‌ها ما را درگیر جنگ نابرابر و ناعادلانه کردند، اما پایه‌های مقاومت، دین و قرآن ما را نجات داد.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: تمام موضوعی که قدرت‌های سلطه آن را دنبال می کنند کم‌رنگ کردن ارزش‌ها است؛ دشمنان تبلیغات و هزینه‌های گزاف در مسیر کم‌رنگ کردن اقتدار و عزت ایران را انجام داده‌اند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه ایران به عنوان تعیین کننده تمام معادلات منطقه است، گفت: نظم جدیدی را در این منطقه شاهد هستیم، به نحوی که نابودی اسرائیل را به زودی خواهیم دید.

وی افزود: روحیه ولایت‌مداری مردم موجب می‌شود تا نظم نوین منطقه، رژیم اسرائیل غاصب را ریشه‌کن کند.

کد خبر 793468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.