شهدا و ایثارگران از سلامت خود برای آسایش ملت ایران گذشتند

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: شهدا و ایثارگران بدون هیچ توقعی از سلامت خود برای آسایش و سربلندی ملت ایران، استقلال و عزت آن گذشتند تا امروز جمهوری اسلامی ایران در اقتدار کامل به سر ببرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، امیر سرتیپ‌دوم حسین محمدشفیعی صبح امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در پنجمین آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان قزوین اظهار کرد: شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بهترین تصمیم زمان خود را که همان دفاع از خاک، ارزش‌های دینی، استقلال و عزت این مرزوبوم بود را گرفتند و امروز ما نیز وظیفه داریم تا استقلال و اقتدار کشورمان را حفظ و صیانت کنیم.

وی افزود: برپایی مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس وظیفه‌ای دائمی و همگانی بر دوش همه ما است تا قدردان جانفشانی و از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگانی باشیم که بهترین روزهای زندگی خود را رها کردند و برای دفاع از کشور و اقتدار آن به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین با بیان اینکه آرامش امروز ایران اسلامی را مدیون ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس هستیم، خاطرنشان کرد: اگر رزمندگان و ایثارگران ما در دوران هشت سال دفاع مقدس جان، مال و جوانی خود را در طبق اخلاص نمی‌گذاشتند، امروز ما دیگر شاهد عزت و اقتدار کنونی کشورمان نبودیم.

امیر محمدشفیعی اضافه کرد: در اهمیت لزوم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران همین نکته گویا است که مقام معظم رهبری پنج سال است که به‌صورت متوالی به‌طور شخصی پیگیر برگزاری این مراسم هستند.

وی ادامه داد: بیان اهمیت آسایش، رفاه و امنیت امروز تنها از طریق پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و تبیین آن برای جوانان ممکن است، جوانان امروز باید بدانند که کشور چه بحران و چالش‌هایی را در طول انقلاب، به‌ویژه دوران هشت سال جنگ تحمیلی از سر گذراند تااکنون در قله اقتدار و افتخار بایستد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: شهدا و ایثارگران بدون هیچ چشم داشت و توقعی از سلامت خود برای آسایش و سربلندی ملت ایران، استقلال و عزت انقلاب اسلامی ایران گذشتند تا امروز جمهوری اسلامی ایران در اقتدار کامل به سر ببرد.

امیر محمدشفیعی با یادآوری جان‌فشانی‌های رزمندگان لشکر ۱۶ زرهی قزوین اضافه کرد: این لشکر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ۲۹۵۰ شهید والامقام را برای استقلال، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی تقدیم کرده است.

کد خبر 793402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.