ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال (احتمالی)

در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در شهرآورد ۱۰۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خط دروازه؛ گندوز و تجربه اولین‌ها

گندوز از جمله بازیکنانی به‌شمار می‌رود که نخستین بازی خود در شهرآورد با پیراهن پرسپولیس را تجربه خواهد کرد و از همین‌رو عملکرد این بازیکن علاوه بر اینکه زیر ذره‌بین اهالی ورزش قرار دارد، در روند و تعیین نتیجه بازی نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

گندوز که پیش از این نشان داده سنگربان مورد اطمینانی است یکی از بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس برای شهرآورد ۱۰۴ خواهد بود.

مدافعان؛ لطفاً متزلزل نباشید

استقلال از جمله تیم‌هایی به‌شمار می‌رود که در فصل جاری رقابت‌ها در خط حمله عملکرد مطلوبی از خود ارائه داده است و بازیکنان زهردار بسیاری را نیز در اختیار دارد.

بنابراین کادر فنی پرسپولیس برای تقابل امروز خود خط دفاعی قابل اعتمادی را به میدان خواهد فرستاد هرچند مدافعان قرمزپوش در جدال‌های گذشته خود کمی متزلزل عمل کرده‌اند و همین موضوع نگرانی هواداران پرسپولیس را به همراه دارد.

گئورگی ولسیانی و حسین کنعانی‌زادگان، مدافعان میانی قرمز پوشان در این جدال خواهند بود و ایوب العمود و میلاد محمدی نیز به عنوان مدافع کناری برای تیم خود پا به توپ خواهند شد.

هافبک‌ها؛ باتجربه‌ها به خط

همان‌طور که گفته شد رویارویی استقلال و پرسپولیس به نوعی جنگ میانه میدان است و از همین‌رو کادر فنی سرخ‌ها نیز برای این جدال هافبک‌های باتجربه خود را به میدان خواهد فرستاد.

مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری بازیکنانی هستند که احتمال حضور آن‌ها در ترکیب ابتدایی پرسپولیس بسیار بالا است.

مهاجم؛ دربی بازها در خط حمله

با توجه به اهمیت این جدال و جو سنگین آن به احتمال فراوان کادر فنی سرخ‌ها نام علی علیپور و امید عالیشاه را به عنوان مهاجم در ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد تا از تجربه بالای آن‌ها برای گلزنی در شهرآورد استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال:

الکسیس گندوز، محمد حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی ولسیانی، ایوب العمود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری، علی علیپور و امید عالیشاه

کد خبر 793377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.