تصمیمات را با جلسات کارشناسی و علمی اتخاذ کردیم

معاون سابق حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: تیم مدیریتی من طی سه سال اخیر تلاش کرد از فرهنگ‌های نامطلوب موجود دوری کند و به اصل صداقت، اخلاق و اصول علمی پایبند بماند، همچنین در این مدت از حاشیه‌ها دوری شد و با برگزاری جلسات علمی به جمع‌بندی و تصمیمات مناسبی رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در آیین تکریم و معارفه معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان اظهار کرد: ورود و خروج صادقانه در سیستم مدیریتی اهمیت بالایی دارد و مدیریت باید به‌گونه‌ای باشد که تمام صحبت‌های کارشناسی به درستی جمع‌بندی و در حد توان و اختیارات موجود، اقدامات لازم انجام شود.

وی درباره وضعیت معاونت حمل‌ونقل هنگام قبول مسئولیت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: آن زمان وضعیت پروژه‌های عمرانی در مرکز شهر بلاتکلیف  بود و به‌دلیل تغییر سیستم مدیریتی و دلایل مختلف، این پروژه‌ها به جمع‌بندی نرسیده بود.

معاون سابق حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تاکید کرد: این موضوعات موجب شده بود که خستگی در بخش‌های مختلف حوزه حمل‌ونقل مشهود باشد.

حق‌شناس با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف حوزه حمل‌ونقل از جمله حمل‌ونقل عمومی و اتوبوس، زیرساخت‌ها و هوشمندسازی گفت: این تلاش‌ها از نظر مدیریتی و مطالعاتی بسیار مهم است.

وی به مقایسه سیستم‌های دانشگاه و شهرداری پرداخت و ادامه داد: در دانشگاه همیشه این سوال در ذهنم بود که چرا طرح‌های جامع مطالعاتی اجرا نمی‌شود، اما در شهرداری متوجه شدم که اجرای هر پروژه با چالش‌های زیادی همراه است و از بودجه و تامین اعتبار گرفته تا تصویب طرح، دریافت مجوزها و مشکلات اجرایی، هر پروژه همچون گذر از هفت‌خان رستم است.

حق‌شناس با اشاره به دستاوردهای مدیریتی در معاونت حمل‌ونقل گفت: تیم مدیریتی من طی سه سال اخیر تلاش کرد از فرهنگ‌های نامطلوب موجود دوری کند و به اصل صداقت، اخلاق و اصول علمی پایبند بماند، همچنین در این مدت از حاشیه‌ها دوری شد و با برگزاری جلسات علمی به جمع‌بندی و تصمیمات مناسبی رسیدیم.

وی ضمن قدردانی از همکاران خود در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: درستی کار ما را خدا و مردم قضاوت خواهند کرد، امیدوارم دوستان بتوانند این بار سنگین را به مقصد برسانند و از همه عزیزان طلب حلالیت می‌کنم.

معاون سابق حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان ابراز امیدواری کرد که با بازگشت به دانشگاه، تجربه‌های خود را به دانشجویان منتقل و به بهبود مدیریت علمی و اخلاقی در جامعه کمک کند.

کد خبر 793360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.