چراغ نمایشگاه تخصصی صنعت برق و انرژی‌های تجدید پذیر در اصفهان روشن شد

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دومین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدید پذیر اصفهان عصر امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دومین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدید پذیر اصفهان عصر امروز_ سوم مهر ۱۴۰۳_ با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان افتتاح شد.

این نمایشگاه فرصتی بی‌نظیر برای تعامل بین فعالان صنعت برق، اتوماسیون صنعتی و انرژی‌های تجدید پذیر فراهم را می‌کند همچنین این نمایشگاه نه تنها بستری برای معرفی آخرین فناوری‌ها و دستاوردها است، بلکه به عنوان محلی برای تبادل دانش و تجارب، می‌تواند نقشی کلیدی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور ایفا کند.

بیش از ۸۰ شرکت بزرگ از جمله شرکت‌های معتبر فولادی در این نمایشگاه‌ها حضور دارند؛ همچنین پنج استان در این رویداد شرکت کرده و ۵۰ درصد از شرکت‌ها تولیدکننده و ۵۰ درصد دیگر شرکت‌های خدماتی هستند و از میان شرکت‌کنندگان، ۳۵ درصد از خارج استان و ۶۵ درصد از داخل استان هستند.

همچنین از ویژگی‌های مهم نمایشگاه سال جاری، حضور شرکت‌های بزرگ در زمینه نیروگاه‌های خورشیدی است که با توجه به چالش‌های موجود در حوزه برق و انرژی، این نمایشگاه‌ها به دنبال ارائه راهکارهایی مبتنی بر آخرین دستاوردهای فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش ایمنا، اهمیت برق و انرژی‌های تجدید پذیر در تأمین آینده پایدار و اقتصادی کشور به گونه‌ای است که برگزاری این رویدادها می‌تواند زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌ها و جذب سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در این حوزه‌ها شود و بحران‌های مربوط به ناترازی در کشور را به حداقل برساند.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دومین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدید پذیر اصفهان از ۳ تا ۶ مهر ۱۴۰۳ پذیرای فعالان این صنعت است همچنین ساعت بازدید نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۱ می‌باشد.

کد خبر 793225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.